Przedmioty prowadzone przez
Wydział Pedagogiczny
Skorzystaj z wyszukiwarki przedmiotów!
- "I tak żyje polska baba" - edukacja Polek w XVI-XVIII w. 2300-PBEP-OG
- "We are equal”-antidiscriminatory and multicultural oriented competencies in inclusive environment 2300-AMO-OG
- Adult Education 2300-AE-AE
- Agnieszka Holland - portret 2300-N-OG-AH
- Aktywne metody kształcenia 2300-MNN-AMK
- Analiza doświadczeń 2300-J-PS-MP-A-A
- Analiza doświadczeń 2300-J-PS-MPR-AD
- Analiza doświadczeń 2300-J-PS-MPRZ-Ad
- Analiza doświadczeń 2300-SP-MAT-SM3-AD
- Analiza doświadczeń 2300-NJ-PR-2-AD
- Analiza doświadczeń 2300-NJ-PR-AD-1
- Analiza doświadczeń 2 2300-J-PS-MPR-AD2
- Analiza procedur konkursu dyrektorskiego 2300-SP-PZO-M2-PKD
- Andragogiczne konteksty rozwoju człowieka w dorosłości 1600-SZD-SPEC-AK-PED
- Animacja grup zadaniowych 2300-MPRJ-AGZ
- Animacja społeczno-kulturalna i instytucje kultury 2300-MS4-ASK
- Animacje i edukacje nieformalne 2300-NUSM1-MR
- Animacje i edukacje nieformalne 2300-NUSM2-MR
- Animowanie w przestrzeni wystaw interaktywnych 2300-MECN-AP
- Anliza doświadczeń 2300-J-PS-MPRO-A
- Antropologia buntów 2300-AB-OG
- Antropologia kulturowa 2300-J-MSPP-AK-K
- Antropologia kulturowa 2300-J-MSPP-AK-W
- Antropologia kulturowa 2300-NJ-MSPP-AK-K
- Antropologia kulturowa 2300-NJ-MSPP-AK-W
- Antropologia kultury 2300-NPK-AK
- Antropologia współczesności 2300-MS4-ASK-AW
- Art and Education 2300-EAIA-KJO
- Arytmetyczne zabawy ruchowe 2300-SP-MAT-SM2-ZR
- Aspekty prawne działalności w kulturze i edukacji 2300-S2-ZKZ-AP
- Asystencka praktyka w przedszkolu 2300-J-PR-A-APP
- Asystencka praktyka w przedszkolu 2300-NJ-PR-A-APP
- Asystencka praktyka w szkole 2300-J-PR-A-APS
- Asystencka praktyka w szkole 2300-NJ-PR-A-APS
- Badania w działaniu i badania partycypacyjne w przedszkolu i w szkole 2300-J-MNPiS-BwD
- Badania w działaniu i badania partycypacyjne w przedszkolu i w szkole 2300-NJ-MNPiS-BwD
- Basics of adult didactics 2300-AE-AE-B
- Biomedyczne podstawy edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną 2300-J-PS-PER-BIO
- Biomedyczne podstawy rozwoju i wychowania 2300-J-MBPPP-BP1-W
- Biomedyczne podstawy rozwoju i wychowania 2300-MPiB-BPRW
- Biomedyczne uwarunkowania niepełnosprawności z elementami genetyki 2300-J-PS-PM-BUN
- Building resilience: psychological strength training for future educators 2300-KJO-BR
- Centra nauki - dobre praktyki 2300-MECN-CN
- CM2 - Teatr i performance w edukacji i animacji 2300-MS2/ASK-L-TP
- Communication and Multicultural Experience in Adult Education 2300-AE-CaME
- Communication and relationship building in education 2300-AE-CaME-COM
- Conflict management and resolving dilemmas in multicultural groups 2300-AE-CaME-CM
- Contexts and trends in contemporary pedagogy 2300-AE-ISES-CT
- Cyberprzemoc a samotność wśród dzieci i nastolatków - moderujące znacznie procesów grupowych 2300-OSM/CYB/1
- Człowiek jako inny w ujęciu filozoficznym 2300-J-PS-II-MFiP-CI
- Człowiek wobec zła: kontekst filozoficzno-kulturowy 2300-CWZ-OG
- Człowiek z niepełnosprawnością w kontekście ról partnerskich, rodzicielskich i zawodowych 2300-J-PDS-PP-CZN
- Czytanie i pisanie tekstu naukowego 2300-J-MBSH-CPT1
- Dekolonialne i partycypacyjne podejścia do badań w różnorodności 1600-SZD-ID-DPP
- Demokracja w edukacji 2300-S2-MDEA-DE
- Designing innovative research tools in andragogy I 2300-AE-R-DI
- Designing innovative research tools in andragogy II (tech) 2300-AE-R-DI-2
- Development and adult learning 2300-AE-AE-DV
- Development of academic language skills 2300-AE-D
- Diagnostyka w pedagogice specjalnej 2300-PSEW-DI
- Diagnoza psychologiczna w edukacji 2300-PSE-DP
- Diagnoza zaburzeń rozwoju 2300-J-PS-DSPE-DZR
- Digital Storytelling in Teaching English to Young Learners 2300-KJO-DSTE
- Dokumentacja i ewaluacja działań dydaktyczno-wychowawczych w przedszkolu i w szkole 2300-J-MNPiS-DE
- Dokumentacja i ewaluacja działań dydaktyczno-wychowawczych w przedszkolu i w szkole 2300-NJ-MNPiS-DE
- Dokumenty, archiwa i gospodarka sprzętem 2300-SP-PZO-M2-DAG
- Doradztwo zawodowe osób z niepełnosprawnością intelektualną 2300-J-PDS-WRWR-DZ
- Doskonalenie kompetencji komunikacyjnych 2300-SP-MAT-SM4-DKK
- Dostępność środowiska 2300-J-PS-TEIW-DŚ
- Drama 2300-J-WRWE-F-D
- DRŚ - Dzieci świata - badania i projekty pomocy 2300-MS2-DRŚ-DŚW
- DRŚ - MODUŁ SPECJALNOŚCIOWY 2 - DZIECKO W RODZINIE I ŚRODOWISKU 2300-MS2-DRŚ
- DRŚ - Podstawy pracy socjalnej 2300-MS2-DRŚ-PPS
- DRŚ - Polityka społeczna 2300-MS2-DRŚ-PSa
- DRŚ - Praktyka pedagogiczna instytucjonalna 2300-MS2-DRŚ-PI
- DRŚ - Profilaktyka problemowa 2300-MS2-DRŚ-PRP
- DRŚ - Wiedza o rodzinie 2300-MS2-DRŚ-WOR1
- Dydaktyka 2300-J-MWP-D-K
- Dydaktyka 2300-J-MWP-D-W
- Dydaktyka 2300-NJ-MWP-D
- Dydaktyka 2300-NJ-MWP-D-K
- Dydaktyka 2300-MNN-D
- Dydaktyka ogólna 2300-PSE-D
- Dydaktyka specjalna 2300-PSEW-DS
- Dydaktyka specjalna - teoretyczne i empiryczne podstawy kształcenia uczniów ze SPE 2300-J-PS-DS-TEPK
- Dydaktyka specjalna – praktyczne implikacje kształcenia uczniów ze SPE 2300-J-PS-DS-PI
- Dydaktyka specjalna-adaptacja materiałów dydaktycznych 2300-J-PS-DS-AMD
- Dydaktyka Szkoły Wyższej 1600-SZD-N-DSW
- Dyrektor jako lider 2300-SP-ZOPO-DL
- Dyskursy współczesnej pedagogiki 1600-SZD-N-DWP-PED
- Działania edukacyjne w centrach nauki 2300-S2-MAD-DE
- Działanie i badanie w obszarze experiential learning (uczenia przez doświadczenie) 2300-SD77/DiB/1
- Działanie i badanie w obszarze experiential learning (uczenia przez doświadczenie) 2300-SD77/DiB/2
- Dziecko i młodzież w propagandzie XX w. 2300-DMPXX-OG
- Dziecko i rodzina: przemiany, problemy i wsparcie 2300-SD80/DiR/1
- Dziecko i rodzina: przemiany, problemy i wsparcie 2300-SD80/DiR/2
- Dziecko i rodzina: przemiany, problemy i wsparcie 2300-N-SD2-DR
- Dziecko poza rodziną – adopcja, rodzina zastępcza, placówka 2300-OSM/47/1
- Dziecko poza rodziną – adopcja, rodzina zastępcza, placówka 2300-OSM/47/2
- Dziecko w procesie odkrywania i dociekania 2300-SP-MAT-SM1-DP