Courses at
Faculty of Education
- (in Polish) Dydaktyka Szkoły Wyższej 1000-DSW
- (in Polish) MPP-Podstawy profilaktyki uzależnień i innych zachowań ryzykownych dzieci i młodzieży 2300-SP-PED-M1-PPU
- (in Polish) Wykłady na temat aktualnych problemów systemu kształcenia 2300-SP-PZO-M1-ZW
- (in Polish) MD-Metodyka nauczania przedmiotów ekonomicznych 2300-SP-PED-M2-MOEK
- (in Polish) MS3-Praktyka pedagogiczna - opieka i wychowanie 2300-NZ2-MS3-SDR-PR
- (in Polish) MD-Praktyki pedagogiczne szkolne I 2300-SP-PED-M2-PRSZ
- (in Polish) MD-Praktyki pedagogiczne szkolne II (druga metodyka) 2300-SP-PED-M2-MPS2
- (in Polish) MD-Etyka w zawodzie nauczyciela 2300-SP-PED-M2-ETY
- (in Polish) MS1 - Wybrane obszary i metody diagnozowania psychopedagogicznego 2300-MS1-SDR-PPSW-WO
- (in Polish) M4 - Student practice 1 2300-GPTE-M4-SPR1/1
- (in Polish) Znaczenie kompetencji społecznych dzieci dla ich funkcjonowania w przedszkolu i szkole 2300-NUSM2-SZU
- (in Polish) STEAM 2300-NJ-MKNWE-ST
- (in Polish) Pedagogika społeczna 2300-NJ-MWP-PS-K
- (in Polish) Pedagogika najnowsza i jej konteksty 2300-OSM/SJ/PED/1
- (in Polish) Moduł: Dostosowanie wymagań edukacyjnych, adaptowanie materiałów dydaktycznych, ocenianie wspierające proces uczenia się 2300-SP-UZPR-DWE
- (in Polish) Moduł: Przepisy prawa oświatowego w zakresie organizacji i realizacji edukacji włączającej dzieci i młodzieży 2300-SP-UZPR-PPO
- (in Polish) Moduł: Nurty współczesnej pedagogiki specjalnej 2300-J-PS-MNWPS
- (in Polish) Studia o niepełnosprawności 2300-J-PS-MNWPS-SoN
- (in Polish) Prawa dziecka w ujęciu interdyscyplinarnym 2300-J-PS-II-MFiP-PD
- (in Polish) Kategorie INNEGO w dziejach 2300-J-PS-II-MSKA-KI
- (in Polish) Moduł: Przygotowanie psychologiczne do pracy z dziećmi i uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 2300-J-PS-PPP
- (in Polish) Moduł: Strategie wychowawcze-budowanie zespołu klasowego sprzyjająceo realizacji edukacji włączającej i integracji grupy 2300-SP-UZPR-SW
- (in Polish) Kadry w organizacji 2300-DZE-M1-KO
- (in Polish) Zagrożona młodzież - wykluczenie i inkluzja społeczna 2300-SD/ZM/2
- (in Polish) Psychologiczne uwarunkowania kształcenia i wychowania dzieci i uczniów ze SPE 2300-J-PS-PPP-PUK
- (in Polish) Roman Polański – portret 2300-N-OG-RP
- (in Polish) Język obcy we wczesnym nauczaniu 2300-J-MPNJ-JO
- (in Polish) MM - Praca grupowa z dziećmi i młodzieżą 2300-N-MM-SDR-PGDM
- (in Polish) MM - Rodzina w potrzebie - metody pomocy i wsparcia 2300-N-MM-SDR-RP
- (in Polish) MM - Praca grupowa z dziećmi i młodzieżą 2300-MM-SDR-PG
- (in Polish) Praktyki asystenckie 2300-J-PS-PM-PrA
- (in Polish) Metodyka zajęć rewalidacyjno-wychowawczych 2300-J-PS-MM-RW
- (in Polish) Dydaktyka specjalna – praktyczne implikacje kształcenia uczniów ze SPE 2300-J-PS-DS-PI
- (in Polish) Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dla uczniów ze SPE 2300-J-PS-DSPE-KIP
- (in Polish) Metodyka nauczania uczniów z trudnościami adaptacyjnymi 2300-J-PS-KGZ-TA
- (in Polish) Moduł Praktyka asystencko-pedagogiczna 2300-J-PS-MPR
- (in Polish) Praktyka w szkole podstawowej integracyjnej, klasy I-III 2300-J-PS-MPR-I-III
- (in Polish) Moduł Organizacja edukacji włączającej 2300-J-PS-OEW
- (in Polish) MBiP - Psychologia rozwoju człowieka 2300-MBiPPP-BP-L3
- (in Polish) MS2 - Asysta rodzinna 2300-MS2-SDR-DR-A
- (in Polish) MS3 - Formy opieki, wychowania - tradycje i wyzwania współczesności 2300-MS3-SDR-SD-FO
- (in Polish) MS3 - Moduł specjalnościowy 3-Studia nad wychowaniem, dziećmi i rodzinami 2300-N-MS3-SDR-SD
- (in Polish) MS3 - Warsztat kompetencji równościowych i międzykulturowych 2300-N-MS3-SDR-SD-WK
- (in Polish) Asystencka praktyka w szkole 2300-NJ-PR-A-APS
- (in Polish) Wprowadzenie do filozofii 2300-NJ-FPP-WF
- (in Polish) Wychowawcze i etyczne problemy zachowań seksualnych 2300-OSM/SJ-ZS/1
- (in Polish) Pedagogika porównawcza 2300-PEP-OG
- (in Polish) Znaczenie kompetencji społecznych dzieci dla ich funkcjonowania w przedszkolu i szkole 2300-NJ/SM/KSP/1
- (in Polish) Innowacyjne metody wsparcia młodzieży zagrożonej wykluczeniem 2300-N-FAK-IM
- (in Polish) Kultura żywego słowa 2300-KZS-OG
- (in Polish) Kompetencje nauczyciela i trenera w perspektywie wyzwań edukacji XXI wieku 2300-OSM-70/KNT/2
- (in Polish) Moduł Doskonalenie warsztatu nauczyciela języka obcego we wczesnej edukacji 2300-J-DWNJ
- (in Polish) Zadania jednostek samorządu terytorialnego 2300-SP-PZO-M2-ZST
- (in Polish) Szkoła i przedszkole w procesie zmian - wyzwania i ograniczenia 2300-OSM/SJ-SP/2
- (in Polish) Moduł Praktyki zawodowe 2300-J-PS-MPRZ
- (in Polish) Praktyka pedagogiczna w specjalistycznych formach pieczy zastępczej, opieki instytucjonalnej i pozainstytucjonalnej 2300-J-PS-MPRZ-PZ
- (in Polish) Praktyka pedagogiczna w szkole specjalnej dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym 2300-J-PS-MPRZ-SS
- (in Polish) Moduł Wspomaganie edukacji i wychowania osób z niepełnosprawnością intelektualną 2300-J-PS-MWE
- (in Polish) Wspieranie dzieci z trudnościami w uczeniu się matematyki 2300-J-PS-MWE-TM
- (in Polish) Kulturowe i społeczne aspekty niepełnosprawności intelektualnej 2300-J-PS-PER-KS
- (in Polish) Psychologiczne podstawy edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną 2300-J-PS-PER-PSP
- (in Polish) Moduł Praktyka obserwacyjna 2300-J-PS-MPRO
- (in Polish) Edukacja i rehabilitacja osób ze sprzężoną niepełnosprawnością 2300-J-PS-PNI-ERS
- (in Polish) Edukacyjne konteksty rozwoju człowieka w dorosłości 2300-SD/EKR/1
- (in Polish) Obszary nieformalnego uczenia się w dorosłości - ujęcie biograficzne 2300-SD/ONE/1
- (in Polish) Funkcjonowanie społeczne i intelektualne uczniów szkoły podstawowej 2300-OSM/SJ-FS/2
- (in Polish) Dziecko w rodzinie i środowisku 2300-NJ/SM/DRŚ/2
- (in Polish) Praktyka zawodowa II (w szkole podstawowej) 2300-PSE-PR-SP
- (in Polish) Ocena funkcjonalna – zadania i instrumenty 2300-PSE-OF
- (in Polish) Wspomaganie nauczycieli i rodziców w działaniach edukacyjnych 2300-PSE-WSN
- (in Polish) Praktyki zawodowe 2 2300-PSEW-PR-2
- (in Polish) Funkcjonowanie społeczne i intelektualne uczniów szkoły podstawowej 2300-OSM/FSiIU/1
- (in Polish) Animacje i edukacje nieformalne 2300-NUSM1-MR
- (in Polish) Film – społeczeństwo – kultura 2300-OSM/SJ/FK/2
- (in Polish) Profilaktyka i promocja zdrowia psychicznego 2300-PSE-PiPZP
- (in Polish) Jakość życia uczniów w szkole - stan, uwarunkowania i następstwa 2300-OSM/SJ/JŻU/1
- (in Polish) Pedagogika a muzyka 2300-SD/PM/2
- (in Polish) Moduł Przygotowanie pedagogiczne do pracy z osobami dorosłymi z niepełnosprawnościami 2300-J-PDS-PP
- (in Polish) Konteksty dorosłości i starzenia się osób z niepełnosprawnościami 2300-J-PDS-PP-KD
- (in Polish) Doradztwo zawodowe osób z niepełnosprawnością intelektualną 2300-J-PDS-WRWR-DZ
- (in Polish) Współpraca nauczyciela z rodzicami i otoczeniem społecznym uczniów z niepełnosprawnością intelektualną 2300-J-PDS-WRWR-WN
- (in Polish) Praca z osobami ze zróżnicowanych środowisk społecznych i kulturowych 2300-J-PS-MSP-POZ
- (in Polish) Moduł Dziecko w przedszkolu i w szkole 2300-NJ-MDPSZ
- (in Polish) Antropologia współczesności 2300-MS4-ASK-AW
- (in Polish) Metody poznawania środowiska 2300-MS4-ASK-MPŚ
- (in Polish) Warsztat kierunkowy I/1 2300-MASK1-WK-1
- (in Polish) Moduł Edukacja Alternatywna 1 2300-MEA1
- (in Polish) Współczesne systemy edukacji alternatywnej 2300-MEA1-WSEA
- (in Polish) Emisja głosu z dykcją 2300-MNN-EG
- (in Polish) Nowe technologie w dydaktyce 2300-MNN-NTD
- (in Polish) Specjalne potrzeby edukacyjne 2300-MPiB-SPE
- (in Polish) Moduł Wprowadzenie w Świat Nauk humanistyczno-społecznych 2300-MWŚN
- (in Polish) Wprowadzenie do socjologii 2300-MWŚN-WS
- (in Polish) Moduł: Metodologia badań społecznych i humanistycznych 2300-S2-MBSH
- (in Polish) Zbieranie i analiza danych jakościowych 2300-S2-MBSH-ZADJ
- (in Polish) Teorie i modele edukacji alternatywnej 2300-S2-MEA-TiMEA
- (in Polish) Edukacyjne aspekty sztuki współczesnej 2300-S2-MKiSE-EASP
- (in Polish) Pedagogika teatru 2300-S2-MKiSE-PT
- (in Polish) Historia sztuki 2300-S2-MTPEA-HS
- (in Polish) Quality of Early Childhood Education and CARE 2300-KJO/QECE