Courses at
Faculty of Education
- (in Polish) MKJO Turning points in the history of Education 2300-OTR-HIS
- (in Polish) Dydaktyka Szkoły Wyższej 1000-DSW
- (in Polish) Praktyka asystencka 2300-SP-PZO-M2-PA
- (in Polish) MPP-Podstawy profilaktyki uzależnień i innych zachowań ryzykownych dzieci i młodzieży 2300-SP-PED-M1-PPU
- (in Polish) Socjologia wychowania 2300-SP-PZO-M1-SW
- (in Polish) Wykłady na temat aktualnych problemów systemu kształcenia 2300-SP-PZO-M1-ZW
- (in Polish) Zarządzanie konfliktem 2300-SP-PZO-M3-ZK
- (in Polish) MD-Metodyka nauczania przedmiotów ekonomicznych 2300-SP-PED-M2-MOEK
- (in Polish) MD-Praktyki pedagogiczne szkolne I 2300-SP-PED-M2-PRSZ
- (in Polish) MD-Praktyki pedagogiczne szkolne II (druga metodyka) 2300-SP-PED-M2-MPS2
- (in Polish) MD-Etyka w zawodzie nauczyciela 2300-SP-PED-M2-ETY
- (in Polish) MS1 - Wybrane obszary i metody diagnozowania psychopedagogicznego 2300-MS1-SDR-PPSW-WO
- (in Polish) M4 - Student practice 1 2300-GPTE-M4-SPR1/1
- (in Polish) Historia wychowania 2300-NJ-MWP-HW-K
- (in Polish) Kultura i edukacja 2300-OSM/KE/2
- (in Polish) Dziecko i rodzina: przemiany, problemy i wsparcie 2300-SD80/DiR/2
- (in Polish) Moduł: Dostosowanie wymagań edukacyjnych, adaptowanie materiałów dydaktycznych, ocenianie wspierające proces uczenia się 2300-SP-UZPR-DWE
- (in Polish) Moduł: Przepisy prawa oświatowego w zakresie organizacji i realizacji edukacji włączającej dzieci i młodzieży 2300-SP-UZPR-PPO
- (in Polish) Moduł: Nurty współczesnej pedagogiki specjalnej 2300-J-PS-MNWPS
- (in Polish) Studia o niepełnosprawności 2300-J-PS-MNWPS-SoN
- (in Polish) Wprowadzenie do socjologii 2300-NJ-MSPP-WS-K
- (in Polish) Kategorie INNEGO w dziejach 2300-J-PS-II-MSKA-KI
- (in Polish) Moduł: Strategie wychowawcze-budowanie zespołu klasowego sprzyjająceo realizacji edukacji włączającej i integracji grupy 2300-SP-UZPR-SW
- (in Polish) MS1 - Dziecko i rodzina w perspektywie pedagogiczno-prawnej 2300-NZ2-MS1-SDR-DR
- (in Polish) Kadry w organizacji 2300-DZE-M1-KO
- (in Polish) Rozwój zawodowy w pracy doradcy 2300-DZE-M2-RZ
- (in Polish) Psychologiczne uwarunkowania kształcenia i wychowania dzieci i uczniów ze SPE 2300-J-PS-PPP-PUK
- (in Polish) Język obcy we wczesnym nauczaniu 2300-J-MPNJ-JO
- (in Polish) MM - Moduł metodyczny: Studia nad Dzieckiem i Rodziną 2300-N-MM-SDR
- (in Polish) MM - Praktyka pedagogiczna w rodzinie i środowisku 2300-N-MM-SDR-PR
- (in Polish) MM - Praca grupowa z dziećmi i młodzieżą 2300-MM-SDR-PG
- (in Polish) Technologia informacyjna 2300-NJ-TI
- (in Polish) Metodyka zajęć rewalidacyjno-wychowawczych 2300-J-PS-MM-RW
- (in Polish) Konstruowanie indywidualnych programów edukacyjno-terapeutycznych dla uczniów ze SPE 2300-J-PS-DSPE-KIP
- (in Polish) Metodyka nauczania uczniów z niepełnosprawnością słuchu 2300-J-PS-KGZ-S
- (in Polish) Metodyka nauczania uczniów z trudnościami adaptacyjnymi 2300-J-PS-KGZ-TA
- (in Polish) Metodyka nauczania uczniów z zaburzeniami zachowania i emocji 2300-J-PS-KGZ-ZZE
- (in Polish) Moduł Praktyka asystencko-pedagogiczna 2300-J-PS-MPR
- (in Polish) Praktyka w szkole podstawowej integracyjnej, klasy I-III 2300-J-PS-MPR-I-III
- (in Polish) Moduł Organizacja edukacji włączającej 2300-J-PS-OEW
- (in Polish) MBiP - Psychologia rozwoju człowieka 2300-MBiPPP-BP-L3
- (in Polish) MS2 - Asysta rodzinna 2300-MS2-SDR-DR-A
- (in Polish) MS3 - Formy opieki, wychowania - tradycje i wyzwania współczesności 2300-MS3-SDR-SD-FO
- (in Polish) Moduł Filozoficzne podstawy pedagogiki 2300-NJ-FPP
- (in Polish) Pedagogika najnowsza i jej kulturowo-cywilizacyjne konteksty 2300-OSM-69/PN/2
- (in Polish) Dziecko w rodzinie i środowisku 2300-NJ/SM/DRŚ/1
- (in Polish) Kultura żywego słowa 2300-KZS-OG
- (in Polish) Konteksty społeczne kultury popularnej 2300-SD/KSKP/1
- (in Polish) Moduł Doskonalenie warsztatu nauczyciela języka obcego we wczesnej edukacji 2300-J-DWNJ
- (in Polish) Zadania jednostek samorządu terytorialnego 2300-SP-PZO-M2-ZST
- (in Polish) Elementy prawa dla nauczycieli 2300-NJ-MNPiS-EP
- (in Polish) Moduł Praktyki zawodowe 2300-J-PS-MPRZ
- (in Polish) Praktyka pedagogiczna w specjalistycznych formach pieczy zastępczej, opieki instytucjonalnej i pozainstytucjonalnej 2300-J-PS-MPRZ-PZ
- (in Polish) Praktyka pedagogiczna w szkole specjalnej dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym 2300-J-PS-MPRZ-SS
- (in Polish) Moduł Wspomaganie edukacji i wychowania osób z niepełnosprawnością intelektualną 2300-J-PS-MWE
- (in Polish) Wspieranie dzieci z trudnościami w uczeniu się matematyki 2300-J-PS-MWE-TM
- (in Polish) Kulturowe i społeczne aspekty niepełnosprawności intelektualnej 2300-J-PS-PER-KS
- (in Polish) Psychologiczne podstawy edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną 2300-J-PS-PER-PSP
- (in Polish) Moduł Praktyka obserwacyjna 2300-J-PS-MPRO
- (in Polish) Edukacja i rehabilitacja osób ze sprzężoną niepełnosprawnością 2300-J-PS-PNI-ERS
- (in Polish) Edukacyjne konteksty rozwoju człowieka w dorosłości 2300-SD/EKR/1
- (in Polish) Różnorodność i edukacja 2300-SD/RiE/1
- (in Polish) Kultura popularna i jej konteksty społeczne 2300-NJ/SM/KP/2
- (in Polish) MKJO School and community. The teacher as advocate for social justice 2300-N-KJO-AN
- (in Polish) Praca opiekuńczo-wychowawcza i resocjalizacyjna 2300-PSEW-POW
- (in Polish) Teoria edukacji integracyjnej i włączającej 2300-PSEW-TEI
- (in Polish) Ocena funkcjonalna – zadania i instrumenty 2300-PSE-OF
- (in Polish) Praktyka pedagogiczna zawodowa IV (w placówce systemu oświaty) 2300-PSE-PR-ZAW
- (in Polish) Diagnostyka w pedagogice specjalnej 2300-PSEW-DI
- (in Polish) Ocenianie w edukacji włączającej 2300-PSEW-OwEW
- (in Polish) Zagrożona młodzież - wykluczenie i inkluzja społeczna 2300-N3-SD-ZM
- (in Polish) Nam strzelać nie kazano - film pacyfistyczny 2300-N-OG-FP
- (in Polish) Edukacja wobec władzy i przemocy 2300-OSM/EW/2
- (in Polish) Wyzwania edukacji, integracji, i inkluzji społecznej grup i jednostek 2300-OSM/SJ/IN/2
- (in Polish) Z zagadnień opieki nad dziećmi 2300-OSM/SJ/OD/2
- (in Polish) Pedagogika a muzyka 2300-SD/PM/2
- (in Polish) Szkoły społeczne. Wybrane zagadnienia 2300-OSM/SJ/SZS/1
- (in Polish) Moduł Przygotowanie pedagogiczne do pracy z osobami dorosłymi z niepełnosprawnościami 2300-J-PDS-PP
- (in Polish) Konteksty dorosłości i starzenia się osób z niepełnosprawnościami 2300-J-PDS-PP-KD
- (in Polish) Doradztwo zawodowe osób z niepełnosprawnością intelektualną 2300-J-PDS-WRWR-DZ
- (in Polish) Współpraca nauczyciela z rodzicami i otoczeniem społecznym uczniów z niepełnosprawnością intelektualną 2300-J-PDS-WRWR-WN
- (in Polish) Proces komunikacji i budowania relacji w przedszkolu i szkole 2300-J-MDPSZ-PK
- (in Polish) Praca z osobami ze zróżnicowanych środowisk społecznych i kulturowych 2300-J-PS-MSP-POZ
- (in Polish) Metody poznawania środowiska 2300-MS4-ASK-MPŚ
- (in Polish) Warsztat kierunkowy I/1 2300-MASK1-WK-1
- (in Polish) Współczesne systemy edukacji alternatywnej 2300-MEA1-WSEA
- (in Polish) Emisja głosu z dykcją 2300-MNN-EG
- (in Polish) Nowe technologie w dydaktyce 2300-MNN-NTD
- (in Polish) Specjalne potrzeby edukacyjne 2300-MPiB-SPE
- (in Polish) Moduł Wprowadzenie w Świat Nauk humanistyczno-społecznych 2300-MWŚN
- (in Polish) Wprowadzenie do socjologii 2300-MWŚN-WS
- (in Polish) Współczesne metody edukacji artystycznej 2300-S2-EAwD-WMEA
- (in Polish) Metodologia badań humanistycznych 2300-S2-MBSH-MBH
- (in Polish) Moduł: Edukacja alternatywna w teorii i w praktyce 2300-S2-MEA
- (in Polish) Szkoły alternatywne 2300-S2-MEA-SA
- (in Polish) Media w edukacji 2300-S2-MKiSE-ME
- (in Polish) Pedagogika sztuki 2300-S2-MTPEA-PS
- (in Polish) Quality of Early Childhood Education and CARE 2300-KJO/QECE
- (in Polish) Psychopedagogiczne mity 2300-SP-MAT-MS1-PN
- (in Polish) Praca z dziećmi ze SPE 1 2300-SP-MAT-SM2-SPE