Laboratorium badawcze 3007-M1A3LB
Laboratorium kończy się wymiernym efektem, mającym potencjał wzbogacenia indywidualnego/grupowego portfolio (np. wersja robocza artykułu naukowego).
Student wybiera jedno laboratorium spośród 5 do wyboru:
Laboratorium badawcze: retoryka wizualna
Laboratorium badawcze: krytyka medialna
Laboratorium badawcze: filmowo-artystyczne
Laboratorium badawcze: reklamowo-PR
Laboratorium badawcze: retoryka cyfrowa
Informacje szczegółowe dla poszczególnych warsztatów dostępne są z poziomu widoku grupy.
Trzeba zjechać na dół do:
-> Zajęcia w cyklu,
-> w wierszu "Typ zajęć" wybrać "więcej informacji",
-> następnie w tabeli "Grupy zajęciowe" wybrać przy danej grupie "szczegóły".
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia
Wymagania (lista przedmiotów)
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2024Z: | W cyklu 2023Z: |
Efekty kształcenia
Student/studentka poznaje specyfikę pracy badawczej dla danej dziedziny, uczy się stawiać pytania badawcze i projektować analizę o charakterze naukowym lub aplikacyjnym.
Informacje szczegółowe dla poszczególnych warsztatów dostępne są z poziomu widoku grupy.
Trzeba zjechać na dół do:
-> Zajęcia w cyklu,
-> w wierszu "Typ zajęć" wybrać "więcej informacji",
-> następnie w tabeli "Grupy zajęciowe" wybrać przy danej grupie "szczegóły".
Kryteria oceniania
Metody i kryteria zależą od specyfiki laboratorium.
Zaliczenie w postaci pracy projektowej.
Dopuszczalna 1 nieobecność.
Nadprogramowe usprawiedliwione nieobecności należy zaliczyć w sposób wskazany przez osobę prowadzącą zajęcia.
Podstawa: Regulamin studiów na Uniwersytecie Warszawskim:
a. pkt. 17 par. 2,
b. pkt. 5 par. 17,
c. par. 33.
Zasady korzystania z narzędzi SI
1. Jeśli osoba studiująca chce (na potrzeby pracy zaliczeniowej lub prac cząstkowych) skorzystać z narzędzi sztucznej inteligencji, musi:
a. uzyskać na to zgodę osoby prowadzącej zajęcia,
b. uzgodnić z osobą prowadzącą zajęcia cele i zakres wykorzystania narzędzi sztucznej inteligencji.
2. Osoba studiująca nie może korzystać z narzędzi sztucznej inteligencji, aby redagować prace w języku polskim, chyba że osoba prowadząca zajęcia się na to zgodzi.
3. Jeśli osoba studiująca wykorzysta narzędzia sztucznej inteligencji:
a. bez zgody osoby prowadzącej zajęcia lub
b. w sposób z nią nieuzgodniony,
osoba prowadząca zajęcia stosuje procedury analogiczne do tych stosowanych w procedurze antyplagiatowej. Procedury te opisała Uniwersytecka Rada ds. Kształcenia w uchwale nr 14.
Podstawa:
1. Uchwała nr 170 Rady Dydaktycznej dla kierunków studiów: filologia bałtycka, filologia klasyczna i studia śródziemnomorskie, filologia polska, filologia polskiego języka migowego, kulturoznawstwo – wiedza o kulturze, logopedia ogólna i kliniczna, slawistyka, sztuka pisania, sztuki społeczne z dnia 27 lutego 2024 r. w sprawie wytycznych dotyczących korzystania z narzędzi sztucznej inteligencji w procesie kształcenia na Wydziale Polonistyki
2. Uchwała nr 98 Uniwersyteckiej Rady ds. Kształcenia z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie wytycznych dotyczących korzystania z narzędzi sztucznej inteligencji w procesie kształcenia
3. Uchwała nr 14 Uniwersyteckiej Rady ds. Kształcenia z dnia 13 lipca 2020 r. w sprawie wytycznych dotyczących standardów i procedur postępowania w przypadku przygotowywania prac zaliczeniowych i dyplomowych z naruszeniem prawa na Uniwersytecie Warszawskim.
Praktyki zawodowe
Nie dotyczy.
Literatura
Zgodna z wymaganiami wybranego laboratorium, ustalana przez prowadzącego daną grupę laboratoryjną.
Informacje szczegółowe dla poszczególnych warsztatów dostępne są z poziomu widoku grupy.
Trzeba zjechać na dół do:
-> Zajęcia w cyklu,
-> w wierszu "Typ zajęć" wybrać "więcej informacji",
-> następnie w tabeli "Grupy zajęciowe" wybrać przy danej grupie "szczegóły".
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: