Educational Psychology 3302-PP1w-Z
This course has not yet been described...
Type of course
foreign languages
pedagogical qualifications
Mode
Blended learning
Prerequisites (description)
Course coordinators
Bibliography
Bovet, G. / Huvendiek, V. (2011) Leitfaden Schulpraxis. Berlin.
Burwitz-Melzer, E./ Mehlhorn, G./Bausch K.-R./ Krumm, H.-J. (red) (2016):Handbuch Fremdsprachenunterricht. Tübingen.
Decke-Cornill, H / Küster, L. (2010) Fremdsprachendidaktik. Tübingen
Czaplikowska, R. / Kubacki, A. (2010) Grundlagen der Fremdsprachendidaktik. Kraków.
Fontana, D. (1998) Psychologia dla nauczyciela. Poznań
Knieja, J. / Piotrowski, S. (2011) Nauczanie Języka obcego a specyficzne potrzeby uczących się. Lublin
Komorowska, H. (2011) Nauka języka obcego w perspektywie ucznia. Warszawa
Kwieciński Z. / Śliwerski B. (Hrsg.) (2003), Pedagogika, tom I, II, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa
Lefrançois, G. R. (2006) Psychologie des Lernens. Heidelberg
Michońska-Stadnik, A. / Wąsik, Z. (2008) Nowe spojrzenia na motywację w dydaktyce języków obcych. Wrocław.
Mietzel G, (2002), Wege in die Entwicklungspsychologie – Kindheit und Jugend. Belz / PVU, Weinheim
Mietzel, G. (2007) PädagogischePsychologie des Lernens und Lehrens. Göttingen.
Pawlak, M. (2004) Autonomia w nauce języka obcego. Poznań - Kalisz.
Woolfolk, A. (2008) Pädagogische Psychologie. München
Zawadzka, E. (2004) Nauczyciele języków obcych w dobie przemian. Kraków.
Zawadzka-Bartnik, E. (2010) Nauczyciel języków obcych i jego niepełnosprawni uczniowie. Kraków
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: