Conducted in
terms:
2023L, 2024L
ECTS credits:
unknown
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Education
Children with Special Educational Needs 1 (Theoretical foundations of integrative and inclusive education and determinants of educational needs of children with SEN) 2300-J-MDPS-DSP-K1
This course has not yet been described...
Mode
Remote learning
Classroom
Classroom
Prerequisites (description)
(in Polish) : Celem zajęć jest wyposażenie studentów w wiedzę o niepełnosprawności jako podstawowym czynniku modelującym potencjał rozwojowy dziecka niepełnosprawnego i zasoby środowiska rodzinnego w jego wspieraniu. Uwarunkowaniach egzo i endogennych oraz wzajemnych interakcjach tych dwóch, modelowanych niepełnosprawnością obszarów, ich różnorodne zależności składające się na określone warunki rozwoju i możliwości włączenia w proces edukacji – dostępność form edukacji i ich efektywność dla rozwoju jednostki z określonym rodzajem i stopniem niepełnosprawności.
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: