Territorial Marketing 1900-1-MT-E
This course has not yet been described...
Main fields of studies for MISMaP
Type of course
Mode
Bibliography
Domański T. (red.), 1997, „Marketing terytorialny: strategiczne wyzwania dla miast i regionów”, Uniwersytet Łódzki, Łódź.
Dudek-Mańkowska S., 2011, „Wizerunek Warszawy w działaniach promocyjnych władz lokalnych i świadomości społecznej”, Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Florek M., Janiszewska K., 2008, „Marketing terytorialny: studia przypadków”, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Poznań.
Florek, M., 2014, „Kapitał marki miasta zorientowany na konsumenta: źródła i pomiar”, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego.
Kavaratzis, M., Warnaby, G., & Ashworth, G. J. (Eds.), 2014, “Rethinking place branding: Comprehensive brand development for cities and regions”, Springer.
Kotler Ph., 2005, „Marketing”, Rebis, Poznań.
Markowski T. (red.), 2002, „Marketing terytorialny, Polska Akademia Nauk, Komitet Przestrzennego Zagospodarowania Kraju, Warszawa.
Szromnik A., 2016, „Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku”, Oficyna Wolters Kluwer business, Kraków.
Additional information
Information on level of this course, year of study and semester when the course unit is delivered, types and amount of class hours - can be found in course structure diagrams of apropriate study programmes. This course is related to the following study programmes:
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: