Seminarium licencjackie 4007-L3SEMLIC1
Podczas seminarium licencjackiego wszyscy jego uczestnicy mają obowiązek przedstawienia i poddania pod dyskusję wstępnej koncepcji całej pracy licencjackiej oraz – etapowo - kolejnych jej części, a także przygotowania i przedłożenia do zatwierdzenia ostatecznej wersji pracy. Podstawą pracy seminaryjnej są konsultacje z opiekunem pracy licencjackiej (promotorem) oraz dyskusja uczestników.
Etapy pracy seminaryjnej:
1.Omówienie zagadnień dotyczących metodologii pisania prac naukowych (założenia teoretyczne, problemy, hipotezy i metody badań)
2. Ustalenie tematów prac licencjackich uczestników seminarium
3. Ustalenie koncepcji prac licencjackich (tezy badawcze, struktura pracy narzędzia badawcze, bibliografia i źródła danych)
4. Systematyczne przyjmowanie i omawianie kolejnych fragmentów prac licencjackich uczestników seminarium
5. Konsultacje dotyczące egzaminu licencjackiego
Rodzaj przedmiotu
obowiązkowe
Tryb prowadzenia
Założenia (opisowo)
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2024: | W cyklu 2023: |
Efekty kształcenia
Zwiększenie kompetencji związanych z prowadzeniem samodzielnych badań naukowych, pogłębienie wiedzy w zakresie wybranego tematu badawczego oraz - jako efekt finalny - przygotowanie pracy licencjackiej.
Kryteria oceniania
Kontrola obecności. oraz bieżąca ocena postępów w pisaniu pracy.
Systematyczna ocena wartości merytorycznej przygotowywanych przez studenta indywidualnych wystąpień i opracowań. Warunkiem zaliczenia I semestru seminarium jest przygotowanie całościowej koncepcji pracy licencjackiej (temat, założenia badawcze, struktura pracy, narzędzia badawcze, wstępna bibliografia). Zaliczenie II semestru seminarium jest warunkowane przyjęciem (pod względem merytorycznym) rozdziałów napisanych na podstawie literatury. Zaliczenie semestru następuje na podstawie przyjęcia całej pracy licencjackiej.
Praktyki zawodowe
nie wymagane
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: