Ocena rentowności publikacji 2700-M-PW-Z3ORP
Celem konwersatorium jest przekazanie studentom wiedzy na temat podstaw oceny rentowności publikacji wydawniczych.
Po pierwszym wprowadzającym spotkaniu, kolejne poświęcone będą innym rodzajom publikacji, tj. książkom papierowym, ebookom, audiobookom, czasopismom oraz publikacjom wydanym w ramach self-publishingu.
Podczas analizy różnych publikacji oraz przykładów modeli biznesowych wspólnie przygotowywać będziemy odpowiednie wyliczenia i dyskutować na temat oceny rentowności różnych przedsięwzięć wydawniczych.
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Poznanie podstawowych zasad stosowanych do analizy rentowności różnych rodzajów publikacji oraz umiejętność samodzielnego przeprowadzenia podstawowej analizy rentowności publikacji.
Kryteria oceniania
Zaliczenie kolokwium pisemnego.
Literatura
Materiały z wykładów – prezentacje oraz arkusze kalkulacyjne.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: