Projekt badawczy 3 2700-M-PW-Z1PB3
Studenci zostaną zapoznani ze zwyczajowymi elementami projektów badawczych: istotą podejmowania badań, elementami procesu badawczego, dobrem metod badawczych i strategiami prezentowania wyników badań naukowych.
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2024Z: | W cyklu 2023Z: |
Efekty kształcenia
K2_W03;
K2_U14;
K2_U15;
K2_K01;
K2_K03
Kryteria oceniania
Dozwolona jedna nieusprawiedliwiona nieobecność.
Zaliczenie przedmiotu polega na sporządzeniu indywidualnego projektu badawczego, którego przedmiotem będzie badanie mediów lub komunikowania (szczególnie: komunikacji marketingowej lub public relations).
Praktyki zawodowe
brak
Literatura
Babbie, E. (2003). Badania społeczne w praktyce. PWN.
Bieńkowska, B. (1989). Metody bibliologiczne w badaniach dziejów nauki. Kwartalnik Historii Nauki i Techniki, 34(2), 331-342.
Maison, D. (2015). Jakościowe metody badań marketingowych. PWN.
Miotk, A. (2012). Badania w public relations. Difin.
Rószkiewicz, M. (2002). Metody ilościowe w badaniach marketingowych. PWN.
Szymańska, A., Lisowska-Magdziarz, M. i Hess, A. Metody badań medioznawczych i ich zastosowanie. Instytut Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: