Zajęcia fakultatywne w j. angielskim 2700-M-LM-Z1FAK-ANG
Zasady działania wyszukiwarek SEM/SEO
Systemy reklamowe:
Google Ads
YouTube Ads
Facebook (Business Meta)
Instagram (Business Meta)
LinkedIn Marketing Solutions
Pinterest Ads
Twitter Ads
Microsoft Advertising
Reddit ds
Amazon Advertising
TikTok Ads
content marketing
marketing wirusowy
real time marketing
programy partnerskie
media planning
monitoring social mediów
social media i influencer marketing, platformy do współpracy i promocji
Słowa kluczowe: social media, media społecznościowe, promocja, e-marketing, marketing, influencer,
blog, reklama natywna, storytelling,
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia
Założenia (opisowo)
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Efekty uczenia się:
Studenci:
posiadają podstawową wiedzę na temat zagadnień i terminów związanych z e-marketingiem
posiadają usystematyzowaną wiedzę na temat komunikacji w mediach społecznościowych,
potrafią wskazać i rozpoznać podstawowe narzędzia komunikacji e-marketingowej,
mają wiedzę na temat influencer marketingu oraz współpracy z blogerami,
swobodnie poruszają się w słownictwie anglojęzycznym,
Kryteria oceniania
Metody i kryteria oceniania:
Konwersatorium: egzamin testowy (60% oceny końcowej) + projekty w grupach (30% oceny
końcowej) + 10% (dodatkowe zadania / quizy na platformie)
Praktyki zawodowe
brak
Literatura
Literatura obowiązkowa:
Raport IAB: https://www.iab.org.pl/wp-content/uploads/2022/02/Leksykon_2.0_20220208-1.pdf
Dutko M. (red.) Biblia e-biznesu 3. Nowy Testament
Literatura uzupełniająca w języku polskim:
Barry P, Pomysł w reklamie
Bland D., Osterwalter A., Testowanie pomysłów biznesowych
Caples J, Skuteczna reklama
Cialdini R, Wywieranie wpływu na ludzi
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy, J. Królewski, P. Sala
Godin S., To jest marketing!
Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy – Ryan Holiday
Harackiewicz T, Rydel M., Podstawy marketingu
Jaciow M., Wolny R., Polski e-konsument – typologia, zachowania
Jones J. Ph., Jak działa reklama
Kall J., Reklama
Kotler, Marketing 5.0
Marzec K., Narzędzia Google dla e-commerce
Mendelson B., Social media to ściema
Ogilvy D, O reklamie, Wydawnictwo Studio Emka, Warszawa 2013
Sałkowski D., Twoja firma w Google, czyli jak przeprowadzić skuteczną kampanię AdWords
Smużniak M., Bienias M., E-commerce na platformach ofertowych Allegro, eBay, Amazon
Żółkiewska S., Rycharska M., Gryczko N., Biznes w świecie mobile,
Literatura uzupełniająca w języku angielskim:
Digital Marketing: Strategy, Implementation, and Practice by Dave Chaffey & Fiona Ellis-Chadwick
Hit Makers: How to Succeed in an Age of Distraction by Derek Thompson
Permission Marketing by Seth Godin
Epic Content Marketing by Joe Pulizzi
New Rules of Marketing and PR by David Meerman Scott
Digital Marketing 2021 by Danny Star
Marketing 4.0: Moving from Traditional to Digital by Philip Kotler
The Power of Visual Storytelling by Ekaterina Walter
Google Adwords for Beginners by Cory Rabazinsky
The Age of Digital Marketing by Matthew Bartnik
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: