Zarządzanie projektami internetowymi 2700-M-LM-D4ZPIN
Znajomość mechanizmów i narzędzi umożliwiających opracowanie i realizację projektów internetowych. Poznanie rodzajów projektów i efektów jakie przynoszą, umiejętność opracowania rodzajów projektów ze względu na ich cele, zarządzanie czasem
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Po ukończeniu przedmiotu student:
Wiedza
Wie, jak funkcjonują media, zna zasady pracy rynku medialnego, zna rynek mediów, zna zasady wykorzystania mediów do celów marketingowych, reklamowych i PR. Wie jak skonstruować kampanię internetową adekwatną do założeń i cełów
Umiejętności
Umie korzystać z narzędzi internetowych, umie planować kampanie, zarządzać czasem, realizować zadania. Ma umiejętności organizacyjne pozwalające skompletować zespół i nim zarządząc.
Inne kompetencje
Student zna tytuły i nazwiska kluczowych postaci świata medialnego, umie do nich dotrzeć.. Zna realia rynku projektów internetowych
Kryteria oceniania
Praca zaliczeniowa, przygotowanie i realizacja projektu internetowego
Literatura
http://dobrastronainternetu.pl/5-narzedzi-do-zarzadzania-projektami/
https://www.slideshare.net/gotechnologies/skuteczne-zarzadzanieprojektamiinternetowymi2015-44208688
Mariusz Chrapko, Scrum. O zwinnym zarządzaniu projektami internetowymi, Warszawa, Wyd. Helion, 2019
materiały własne
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: