Analityka mediów 2700-M-API-D3AM
Celem zajęć jest zapoznanie studentów z narzędziami monitoringu mediów w czasie rzeczywistym. Zajęcia mają charakter praktyczny (laboratorium). W ich ramach studenci prowadzą monitoring mediów elektronicznych, m.in. analizując wizerunki marek, celebrytów czy oddźwięk bieżących zjawisk społecznych, rozpoznawać trendy rynkowe oraz sporządzać na tej podstawie raporty.
Zajęcia prowadzone są we współpracy z partnerem biznesowym WDIB, firmą Newspoint. Zajęcia 1-3 prowadzone są przez analityków Newspoint, którzy szkolą studentów w zakresie obsługi panelu służącego do analizy mediów w czasie rzeczywistym. W ramach zajęć 4-7 studenci dokonują samodzielnych analiz i przygotowują raporty na podstawie zebranych danych.
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Absolwent zna i rozumie:
- podstawową wiedzę koncepcyjną z zakresu analityki mediów, niezbędną dla realizacji działań w obszarze architektury informacji (K_W02)
- metody, formy i uwarunkowania psychologiczne komunikowania się z użytkownikami informacji w zależności od kontekstu i zgłaszanej potrzeby informacyjnej (K_W08)
- potrafi stosować odpowiednią wiedzę i terminologię w procesie analizy mediów (K_U01)
- potrafi identyfikować, analizować i oceniać potrzeby i zachowania użytkowników informacji różnego typu (K_U03)
- potrafi wypełniać zawodowe zobowiązania społeczne związane z analizowaniem informacji pojawiających się w mediach(K_K02)
Kryteria oceniania
Ocena ciągła; projekt.
Literatura
Brak
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: