Książki dla dzieci i młodzieży w dobie cyfryzacji 2700-L-PW-Z6KDD
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Absolwent zna i rozumie:
najważniejsze współczesne formaty książki dziecięcej; czynniki kształtujące postać książki dla dzieci w XXI wieku; miejsce książki tradycyjnej pośród tzw. nowych mediów; trendy rozwojowe we współczesnym edytorstwie książek dla niedorosłych, związane z tym zjawiska czytelnicze; terminologię związaną z nowymi modelami korzystania z mediów przez niedorosłych (K_W02, K_W03, K_W05, K_W07)
Absolwent potrafi:
wskazać, przeanalizować i ocenić poszczególne formaty książek dla dzieci oraz zjawiska czytelnicze związane z ich wykorzystaniem; rozróżniać najważniejszych twórców edycji dla dzieci i młodzieży (K_U01, K_U03, K_U04, K_U06)
Absolwent jest gotów do:
krytycznej oceny współczesnych formatów książki dziecięcej; aktywnego działania na rzecz upowszechniania czytelnictwa (zwłaszcza wśród dzieci i młodzieży); prawidłowego identyfikowania i rozstrzygania dylematów związanych z wykorzystaniem nabytych kompetencji w działalności zawodowej i społecznej; (K_K01, K_K02, K_K03)
Kryteria oceniania
Prezentacja/praca pisemna
Praktyki zawodowe
brak
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: