Projektowanie procesów w marketingu 2700-L-LM-D5PPMA-LMM
Zakres tematyczny zajęć obejmuje następujące moduły zagadnień:
1. Procesy zachodzące w marketingu, marketing jako proces
2. Identyfikowanie procesów w marketingu
3. Usprawnianie procesów w marketingu
4. Projektowanie procesów w marketingu
5. Metody oceny efektywności procesów
6. Wybrane techniki zarządzania procesami
7. Społeczno-kulturowe przesłanki funkcjonowania procesów
Rodzaj przedmiotu
Założenia (opisowo)
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Po ukończeniu przedmiotu:
Wiedza
• Dostrzega procesowy charakter marketingu
• Rozpoznaje procesy marketingowe
Umiejętności
• Projektuje podstawowe procesy marketingowe
• Usprawnia procesy marketingowe
• Mierzy efektywność procesów marketingowych
Kompetencje społeczne
• Staje się bardziej wartościowym członkiem zbiorowości społecznej w obszarze rozumienia procesów życia społeczno-gospodarczego kraju
Kryteria oceniania
Przedmiot zostanie oceniony na podstawie testu pisemnego, aktywności na zajęciach. Punktowane będzie obecność na zajęciach.
Praktyki zawodowe
Brak
Literatura
• Grajewski P., Organizacja procesowa, PWE Warszawa 2007
• McDonald M., Plany marketingowe, Wolters Kluwer, Warszawa 2013
• Skrzypek E., Zarządzanie procesami w przedsiębiorstwie, Wolters Kluwer, Warszawa 2010
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: