Cyfryzacja mediów – wybrane aspekty produkcji, kolportażu i promocji we współczesnych mediach. Upadek czy szansa mediów tradycyjnych 2700-L-FAK-Z-CYME
1.Przekazanie studentom podstawowej wiedzy na temat pozyskiwania informacji, produkcji i kolportażu informacji: historia i teraźniejszość. Zarys historii zmian społecznych i ich wpływu na media.
2.Przekzanie studentom umiejętności rozumienia i świadomego korzystania z mediów.
3. Przekazanie wiedzy na temat analizy działań komunikacyjnych szeroko pojętych organizacji.
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Student zna i rozumie istotę oraz dynamikę rozwoju technologicznego systemów społecznych i wpływ na rozwój mediów.
Student zna rodzaje mediów, umie wyjaśnić zależności i ich wzajemny wpływ.
Student zna podstawowe mechanizmy, techniki produkcji i kolportażu.
Student potrafi wykonać kosztorys produkcyjny, reklamowy, strategię komunikacji, oszacować koszty i ryzyko.
Student umie organizować zespół zadaniowy, pracować w zespole, pod presją czasu.
Kryteria oceniania
Wykład interaktywny z zadaniami.
Kryteria oceny: obecność, aktywność, wykonanie prezentacji podsumowującej zadania.
Przedstawienie prezentacji, egzamin ustny.
Literatura
Z. Bajka, " Historia mediów", Wyd. ABC Media, R. Holiday "Zaufaj mi, jestem kłamcą", Wyd. Helion, wybrane wyniki badań agencji (aktualizowane) dostępne na stronach internetowych, aktualne artykułu prasowe i audycje telewizyjne, wybrane odcinki serialu Ranczo.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: