Laboratorium PR - część I 2700-L-DM-Z5LABO-PRM
Zaproszeni profesjonaliści, bazując na wieloletnim doświadczeniu i umiejętnościach, przekazują zgromadzonym studentom informacje praktyczne, niezbędne dla specjalisty ds. komunikacji. Studenci mają możliwość poszerzenia swojej wiedzy z zakresu PR, marketingu, a nawet reklamy czy planowania mediów; poznają różne typy public relations oraz metody działania, charakterystyczne dla danego rodzaju PR, zapoznają się z faktycznymi mechanizmami funkcjonowania PR. Dzięki temu otrzymają możliwość kształcenia się i konsultacji u najlepszych specjalistów PR w Polsce, zdobędą wiedzę praktyczną, opartą na wielu autentycznych case studies. Wśród omawianych problemów znajdą się np. Event marketing, PR w branży IT, PR dla branży FMCG, Kodeks etyki PR, Lobbying w PR, PR instytucji publicznych, Proces wprowadzenia marki na rynek, Komunikowanie kryzysowe czy PR wewnętrzny.
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Po ukończeniu przedmiotu student:
WIEDZA
1. zna rodzaje działań public relations,
2. zna narzędzia stosowane w działaniach public relations,
3. zna praktyczne sposoby prowadzenia komunikacji marketingowej,
4. zna zasady prowadzenia poszczególnych działań PR,
5. zna różne rodzaje kampanii PR (case study).
UMIEJĘTNOŚCI
1. umie dobrać rodzaj działania PR do sytuacji i wymagań klienta,
2. umie dobrać narzędzia public relations,
3. umie zaplanować i przeprowadzić kampanię PR,
4. umie ocenić kampanie PR.
INNE KOMPETENCJE
1. rozumie na czym polega działalność specjalisty public relations,
2. rozumie jak dobierać techniki PR do konkretnych sytuacji,
3. uczestniczy w dyskusji naukowo-praktycznej ze specjalistami PR,
4. nabywa doświadczenie praktyczne w działalności PR.
Kryteria oceniania
Obecność + projekty u poszczególnych prowadzących; skala ocen 2-5
Praktyki zawodowe
Brak
Literatura
Literatura specjalistyczna
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: