Kreowanie marki w przestrzeni internetowej 2700-KMPI-OG
Cykl obejmuje aspekty kreowania wizerunku marki, rozpoczynając od jego definicji i omówienia kluczowych kroków, które należy podjąć w celu skutecznego budowania wizerunku. Pokazuje na konkretnych przykładach jak dbać o relacje z klientami, aby wzmocnić ich zaangażowanie i lojalność wobec marki. Pomaga zrozumieć wyzwania stojące przed firmami kreującymi wizerunek marki i jakie korzyści mogą one odnieść z odpowiednio prowadzonej strategii. Podczas analizy przypadków przedstawia zasady komunikacji kryzysowej i odbudowy marki.
Cele:
znajomość pojęcia i znaczenia marki, marki własnej i organizacji,
metody kreowania marki w przestrzeni internetowej,
narzędzia niezbędne i konieczne w procesie kreowania marki,
umiejętność analizy czynników wpływających na pozycję marki,
przygotowanie do komunikacji i działań w kryzysie.
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Student zna i rozumie zasady kreowania marki w mediach,
umie wykorzystać nowe technologie, nowe media,
umie dokonać analizy otoczenia marki i zastosować wyciągnięte wnioski,
umie samodzielnie opracować strategię kreowania i zarzadzania marką w mediach,
potrafi przygotować strategię komunikacji kryzysowej,
posiada samodzielnie opracowaną strategię komunikacji dla konkretnej organizacji.
Kryteria oceniania
Ocena zajęć na podstawie realizowanego projektu grupowego oraz prac indywidualnych (prezentacji) podczas zajęć. Test końcowy na ocenę.
Literatura
Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie, Krzysztof Wadas
Zakamarki marki, Paweł Tkaczyk
Nowe zasady marketingu i PR. Jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących, David Meerman Scot
Materiały własne
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: