Strategie cenowe na rynkach farmaceutycznych 2600-PSMmpfSCNRF
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Po ukończeniu przedmiotu student:
• Umie wyznaczyć górną i dolna granicę dopuszczalnego przedziału cenowego
• Umie określić wpływ popytu na decyzji cenowe
• Umie przeprowadzić analizę wpływu na ceny konkurencji
• Umie przeprowadzić analizę opłacalności różnych wariantów cenowych
• Umie określić wpływ regulacji rządowych na decyzji cenowe
• Zna charakterystyki podstawowych strategii cenowych na rynku leków Rx
• Zna charakterystyki podstawowych strategii cenowych na rynku leków OTC
• Umie określić strategie obronne w przypadku wejścia na rynek leków generycznych
Literatura
Michalik, M., Mruk, H., Pilarczyk, B. (2011). Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym. Kraków: Wolters Kluwer.
Karasiewicz, G. (1997). Marketingowe strategie cen. Warszawa: PWE
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: