Budżetowanie z elementami finansów 2600-PSMmpfBZEF
1.Podstawowe dokumenty finansowe
2.Budżet działu marketingu
3.Procedury budżetowania
4.Budżet - część przychodowa
5.Techniki tworzenia budżetu – część przychodowa
6.Budżet - część wydatkowa
7.Techniki tworzenia budżetu – cześć wydatkowa
8.Wynik finansowy i próg opłacalności
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Literatura
Rutkowski, A (2000). Zarządzanie finansami. Warszawa: PWE
Karasiewicz, G., Trojanowski, M. (2011). Wydatki marketingowe i wydatki na badania i rozwój – analiza porównawcza w branży farmaceutycznej [w:] Szczęsny, W., Turyna, J. (red.) Finan-sowe uwarunkowania rozwoju organizacji gospodarczych. Kapitał w operacyjnym i strategicz-nym zarządzaniu przedsiębiorstwem. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarzą-dzania UW, str. 278-299.
Karasiewicz, G. (2004). Procedury tworzenia budżetu marketingowego – teoria i praktyka, [w:] Grabarski, L. (red.). Kontrowersje wokół marketingu w Polsce – tożsamość, etyka, przyszłość. Warszawa: Wyd. Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego, str. 137-145.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: