- Bioinformatyka i biologia systemów, stacjonarne, pierwszego stopnia
- Informatyka, stacjonarne, pierwszego stopnia
- Matematyka, stacjonarne, pierwszego stopnia
- Bioinformatyka i biologia systemów, stacjonarne drugiego stopnia
- Informatyka, stacjonarne, drugiego stopnia
- Matematyka, stacjonarne, drugiego stopnia
Warsztaty kreatywnego myślenia 2102-MON-WAKM-OG
Przedmiot w formie warsztatu ma na celu stworzenie przestrzeni sprzyjającej i uczącej kreatywnego myślenia. Warsztat obejmujący takie formy tworzenia i współdziałania jak gry i budowanie opowieści jest sposobem nauczania pozwalającym na przełamywanie konfliktów i wzmacnianie umiejętności współpracy i komunikacji za pomocą technik wizualizacyjnych i swobodnej gry skojarzeniowej. Studenci i studentki uczą się znajdywania nowych (innowacyjnych) perspektyw i rozwiązań oraz współtworzenia scenariuszy możliwości.
Cele szczegółowe:
UCZ SIĘ – znajdź i zbadaj wyzwanie i podziel się z innymi zdobytą wiedzą
DZIAŁAJ/GRAJ – zrób coś by problem rozwiązać
URUCHOM WYOBRAŹNIĘ – uwolnij swoją kreatywność
Rodzaj przedmiotu
ogólnouniwersyteckie
Założenia (opisowo)
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
K_W02 rolę człowieka w życiu społecznym, jego interakcje z otoczeniem oraz rolę
informacji w życiu społecznym, na poziomie pogłębionym, w ujęciu
historycznym i współczesnym, w tym także w odniesieniu do najnowszych
koncepcji i teorii rozwoju ludzkości w wymiarze społecznym i politycznym
K_U05 samodzielnie i krytycznie zdobywać i uzupełniać wiedzę oraz rozwijać swoje
profesjonalne umiejętności, innowacyjnie wykonywać zadania w
zróżnicowanych warunkach, korzystając z różnych źródeł wiedzy i
nowoczesnych technologii.
K_U06 prezentować własne wyjaśnienia zjawisk politycznych w odniesieniu do
zmieniającej się rzeczywistości społeczno-politycznej w Polsce i na świecie,
uzasadniać je oraz konfrontować z poglądami innych studentów i różnych
autorów, z uwzględnieniem głównych nurtów teoretycznych.
K_K01 samodzielnego, krytycznego uzupełniania i weryfikowania oraz praktycznego
wykorzystywania wiedzy specjalistycznej (w tym o charakterze
interdyscyplinarnym), jak też źródeł informacji naukowej i publicystycznej.
K_K02 wyznaczania priorytetów służących realizacji określonego przez siebie i innych
Zadań i projektów odnoszącego się do celów edukacyjnych i zawodowych.
Kryteria oceniania
Ocena jest wypadkową wypełnienia następujących kryteriów
1.aktywne uczestnictwo w warsztatach i pracy zespołowej - 45% oceny ostatecznej
2. Zespołowy efekt końcowy - 45%
3. wkład indywidualny – 10%
Praktyki zawodowe
nie dotyczy
Literatura
Eksploracja potrzebnych do wykonania materiałów źródłowych – głównie WWW
Więcej informacji
Więcej informacji o poziomie przedmiotu, roku studiów (i/lub semestrze) w którym się odbywa, o rodzaju i liczbie godzin zajęć - szukaj w planach studiów odpowiednich programów. Ten przedmiot jest związany z programami:
- Bioinformatyka i biologia systemów, stacjonarne, pierwszego stopnia
- Informatyka, stacjonarne, pierwszego stopnia
- Matematyka, stacjonarne, pierwszego stopnia
- Bioinformatyka i biologia systemów, stacjonarne drugiego stopnia
- Informatyka, stacjonarne, drugiego stopnia
- Matematyka, stacjonarne, drugiego stopnia
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: