Zarządzanie strategiczne w public relations i komunikacji: planowanie i ocena 1600-SZD-SPEC-ZS-KM
Przekazanie treści specjalistycznych z zakresu zarządzania strategicznego w public relations; skupienie się na treściach dotyczących budowania i wdrażania strategii w PR, planowania i oceny działań public relations zgodnie z modelem management in public relations i zasadami doskonałości public relations w oparciu o starndardy profesjonalizmu i etyki PR
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza | Zna i rozumie:
WG_01 w stopniu umożliwiającym rewizję istniejących paradygmatów - światowy dorobek, obejmujący podstawy teoretyczne oraz zagadnienia ogólne i wybrane zagadnienia szczegółowe – właściwe dla danej dyscypliny w ramach nauk społecznych
WG_02 - główne tendencje rozwojowe dyscyplin w ramach nauk społecznych, w których odbywa się kształcenie
WG_03 - metodologię badań naukowych w obrębie dyscyplin naukowych z dziedziny nauk społecznych
WK_01 - fundamentalne dylematy współczesnej cywilizacji z perspektywy nauk społecznych
Umiejętności | Potrafi:
UK_05 - posługiwać się językiem obcym na poziomie B2 Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego z wykorzystaniem fachowej terminologii właściwej danej dyscyplinie w ramach nauk społecznych w stopniu umożliwiającym uczestnictwo w międzynarodowym środowisku naukowym i zawodowym
Kompetencje społeczne | Jest gotów do:
KO_01 - wypełniania zobowiązań społecznych badaczy i twórców
KO_02 wypełniania zobowiązań społecznych i podejmowania działań na rzecz interesu publicznego, zwłaszcza w zakresie inicjowania działań na rzecz interesu publicznego
KO_03 - myślenia i działania w sposób przedsiębiorczy
Oraz inne: Zna i rozumie podstawowe i rozszerzone pojęcia z zakresu public relations, komunikacji strategicznej, ewaluacji i metod badań wykorzystywanych w PR
Kryteria oceniania
Opis wymagań związanych z uczestnictwem w zajęciach, w tym dopuszczalnej liczby nieobecności podlegających usprawiedliwieniu: 1 nieobecność dopuszczalna; obecność na zajęciach, w szczególności na prezentacji własnych projektów (ostatnie zajęcia)
Zasady zaliczania zajęć i przedmiotu (w tym zaliczania poprawkowego): Ocena prezentacji własnych (indywidualnych lub grupowych) + obecność; poprawka: dodatkowy projekt do wykonania
Metody weryfikacji efektów uczenia się: Wykorzystanie nabytej wiedzy w prezentacjach projektowych
Kryteria oceniania: Zalicza powyżej 50% punktów za projekt+obecność; standardowa skala ocen
Praktyki zawodowe
-
Literatura
D.W. Stacks, Primer of Public Relations Research, 2017;
K. Sriramesh, A. Zerfass, J.-N. Kim, Public Relations and Communication Management. Current Trends and Emerging Topics, 2013;
G.M. Broom, Effective Public Relations, 2009
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: