Economics media company 2700-M-LM-Z1EPME
This course has not yet been described...
Type of course
Course coordinators
Practical placement
Lack-of
Bibliography
1. Kowalski, T. (2008). Między twórczością a biznesem. Wprowadzenie do zarządzania w mediach i rozrywce. Warszawa: WaiP.
2. Kowalski, T. & Jung, B. (2006). Media na rynku. Wprowadzenie do ekonomiki mediów. Warszawa: WaiP.
3. Nierenberg, B. (2011). Zarządzanie mediami. Ujęcie systemowe. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.
4. Jaskiernia, A. (2006). Publiczne media elektroniczne w Europie. Warszawa: Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR.
5. Wirtz B.W. (2011) Media and Internet Management. Gabler Verlag, Wiesbaden 2011
6. Albarran A.B., Chan-Olmsted S.M., Wirth M.O: Hanbook of Media Management and Economics. Lawrance Erlbaum Associates, Publishers. Lonmdon 2006
7. Cetera W.: Polish Printing in Transition. [w] Economics and Organization of Enterprise, 2015/ 2(781), s. 90-103,
8. Cetera W.: TV licence fee or the mission – a step towards economic. . [w] Economics and Organization of Enterprise, 2015/ 11, s. 110-121,
9. Cetera W.: Logistyka Mediów [w] Ekonomika i organizacja przedsiębiorstwa. [w] EiOP 2016/2, s. 26-35
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: