School Counseling 2300-MD/KP-MOD
This course has not yet been described...
Type of course
supplementary
Course coordinators
Practical placement
Teaching Practice
Bibliography
• E. Czerniawska, M. Ledzińska, Jak się uczyć?, Wydawnictwo Park Sp. z o.o., Bielsko-Biała 2007.
• Dudak, K. Klimkowska i A. Różański (red. nauk.), Przygotowanie zawodowe młodych pedagogów, Impuls 2012
• G. Gajewska, A. Doliński, Teoretyczno-metodyczne aspekty warsztatu pedagoga. Scenariusze zajęć wychowawczych, T1-T12, Gaja, 2007-2011
• K. Kruszewski, Sztuka nauczania - czynności nauczyciela - tom 1, PWN 2004
• M. Ledzińska, E. Czerniawska, Psychologia nauczania - ujęcie poznawcze, PWN, Warszawa 2011
• E. M. Minczakiewicz, Jak krok po kroku wprowadzać dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych w świat zabawy i nauki, Impuls 2009
• E. Nęcka, J. Orzechowski, B.Szymura, Psychologia Poznawcza, PWN i Wydawnictwo SWPS, 2006
• Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach
Notes
Term 2023L:
None |
Term 2024L:
None |
Additional information
Information on level of this course, year of study and semester when the course unit is delivered, types and amount of class hours - can be found in course structure diagrams of apropriate study programmes. This course is related to the following study programmes:
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: