Conducted in
term:
2023Z
Erasmus code: 14.1
ISCED code: 0312
ECTS credits:
2
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Political Science and International Studies
Marketing Research 2102-M-Z3BAMA-MP
This course has not yet been described...
Type of course
obligatory courses
Mode
Remote learning
Prerequisites (description)
(in Polish) Celem kursu jest przekazanie studentom podstawowej, usystematyzowanej wiedzy z zakresu badań marketingowych. Szczegółowe cele kształcenia obejmują następujący zakres wiedzy:
• przyswojenie przez uczestników kursu podstawowej wiedzy związanej z badaniami marketingowymi, w tym badania mediów, reklamy, przedpromocyjnych oraz preferencji potencjalnych konsumentów,
• rozumienie podstawowych pojęć z zakresu marketingu i promocji,
• znajomość podstaw sposobów tworzenia strategii marketingowych i przygotowywania planów promocji.
Course coordinators
Bibliography
Term 2023Z:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: