Conducted in
terms:
2023Z, 2024Z
Erasmus code: 14.1
ISCED code: 0312
ECTS credits:
3
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Political Science and International Studies
Introduction to marketing 2102-L-D1POMA
This course has not yet been described...
Term 2023Z:
None |
Term 2024Z:
None |
Type of course
obligatory courses
Mode
Remote learning
Classroom
Blended learning
Classroom
Blended learning
Prerequisites (description)
(in Polish) Celem kursu jest przekazanie studentom usystematyzowanej wiedzy oraz praktycznych umiejętności dotyczących podstaw marketingu w ujęciu zarządczym, które mają również zastosowanie w ramach marketingu politycznego.
Tematyka zajęć została opracowana w nawiązaniu do klasycznego podziału na elementy składowe marketingu mix. W ramach przedmiotu szczególny nacisk kładziony jest na omówienie wpływu marketingu na funkcjonowanie społeczeństwa jako całości oraz indywidualnych konsumentów.
Course coordinators
Term 2024Z: | Term 2023Z: |
Bibliography
Term 2023Z:
None |
Term 2024Z:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: