- Bioinformatyka i biologia systemów, stacjonarne, pierwszego stopnia
- Informatyka, stacjonarne, pierwszego stopnia
- Matematyka, stacjonarne, pierwszego stopnia
- Bioinformatyka i biologia systemów, stacjonarne drugiego stopnia
- Informatyka, stacjonarne, drugiego stopnia
- Matematyka, stacjonarne, drugiego stopnia
BraveCamp ZIP 2.0 7600-BC(KS)-OG
Projekt wyjazdowej akademii BraveCamp ZIP 2.0 powstał w odpowiedzi na rosnącą potrzebę studentów rozwijania autorskich projektów. Na etapie, gdy już mają wstępnie zbadany problem, który chcą rozwiązać, potrzebują wyspecjalizowanej wiedzy biznesowej, której w ramach kierunkowych studiów lub ogólnych zajęć prowadzonych przez Inkubator UW na poziomie inspiracji, nie zdobędą. Dodatkowo forma intensywnej nauki w trakcie sześciodniowej akademii przyspiesza rozwój, wzmacnia motywację oraz zaangażowanie studentów.
REKRUTACJA
W trakcie jednego semestru planujemy uruchomić jedną 24-osobową grupę zajęciową. Udział w akademii jest dedykowany osobom studiującym na 47 kierunkach studiów objętych wsparciem Zintegrowanego Programu Rozwoju Dydaktyki – ZIP 2.0., którzy posiadają autorski projekt biznesowy, naukowy lub z zakresu ekonomii społecznej.
Rekrutacja odbywa się dwuetapowo:
1. Zgłoszenie poprzez formularz na stronie iuw.edu.pl.
Ze zgłoszeń jury wybiera najbardziej interesujące projektyw, które spełniają zarówno wymogi formalne uczestników oraz mają największy potencjał rozwojowy w trakcie akademii.
2. Rozmowy indywidualne
Wybrani studenci biorą udział w rozmowach indywidualnych, gdzie prezentują swój projekt oraz gdzie są analizowane aspekty tj.: innowacyjność rozwiązania, dojrzałość lidera projektu oraz jego realna chęć wdrożenia projektu, dojrzałość projektu, aplikacyjność rozwiązania.
PODSTAWOWE INFORMACJE
Czas trwania akademii: 6 dni (wtorek-niedziela, POWRÓT W PONIEDZIAŁEK)
Liczba godzin zajęciowych: 36 godzin dydaktycznych
Lokalizacja zajęć: zostanie wybrana na podstawie odpowiedniej procedury PZP
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia
Efekty kształcenia
Kompetencje społeczne:
PII/K 07 Rozumie, jakie sytuacje i zachowania powodują negatywne, a jakie pozytywne skutki dla własnej skuteczności i dobrej współpracy z otoczeniem społecznym.
PII/ K 09 Jest przygotowany do aktywnego prezentowania swoich pomysłów biznesowych z wykorzystaniem poznanych kompetencji psychologicznych i biznesowych.
PII/ K 08 Potrafi odpowiednio dobierać i wykorzystywać potrzebne mu kompetencje psychologiczne zależnie od wymagań sytuacji.
PI, PII, PIII/ K 04 Swoim zachowaniem stanowi wzór postaw etycznych i moralnych. Godnie reprezentuje swoje wartości i zasady.
Umiejętności:
PII/U 19 Potrafi zaprezentować swoją ofertę oraz odpowiadać na zastrzeżenia klientów.
PII/U 18 Ma umiejętność odróżniania swojej oferty od innych konkurencyjnych ofert.
PII/U 17 Potrafi wybrać odpowiednie kryteria segmentacji klientów i zaplanować składowe oferty rynkowej.
PII/U 15 Potrafi zastosować poznaną wiedzę dotyczącą modeli biznesowych do własnych projektów
PII/U 14 Ma rozwinięte myślenie krytyczne, refleksyjne.
PII/U 13 Potrafi wybrać, oceniać i analizować informacje pozyskane z organizacji i jej otoczenia.
PII/U 12 Używa strategii kreatywności do tworzenia pomysłów
PII/U 11 Umie się przedstawić i kreować dobre pierwsze wrażenie
PII/U 10 Potrafi przygotować i zrealizować odpowiednią prezentację pisemną czy multimedialną oraz osobistą (autoprezentacja).
PII, III/U 21 Ma umiejętność dopasowania odpowiedniej reakcji oraz sposobu komunikowania się w sytuacjach trudnych czy konfliktowych, w tym potrafi zachować się asertywnie.
PI,II/U 09 Umie tworzyć zintegrowaną ofertę dla rynku.
Wiedza:
PII/W 19 Wie jak należy prezentować ofertę i wyjaśniać obiekcje klientów.
PII/W 18 Rozumie sposoby nawiązywania kontaktów z klientami i zna metody sondowania potrzeb klientów.
PII/W 17 Zna zasady i narzędzia komunikacji marketingowej.
PII/W 16 Zna zasady budowania oferty rynkowej
PII/W 14 Wie jak należy gromadzić informacje rynkowe.
PII, PIII/W 24 Zna podstawy budżetowania, wyznacza cele budżetowe, rozumie ograniczenia budżetu.
PII, PIII/W 23 Zna podstawowe metodyki zarządzania projektami.
PII, PIII/W 22 Rozumie rolę kooperacji i networkingu.
Efekty uczenia się przygotowane na podstawie: „Program kształcenia w obszarze przedsiębiorczości”.
Kryteria oceniania
W ramach zajęć ogólnouniwersyteckich oferowanych w Programie ZIP 2.0 obowiązkową metodą weryfikacji założonych efektów uczenia się są pre test i post test, przygotowany przez wykładowcę, zgodnie ze specyfiką przedmiotu, umożliwiający weryfikację przyrostu wiedzy i umiejętności.
Wykładowca może określić też inne, dodatkowe metody weryfikacji i kryteria oceniania, takie jak:
- praca ciągła podczas zajęć,
- przygotowanie oraz przedstawienie 3-minutowej prezentacji przed jury.
Literatura
"Lean Startup" Eric Ries
"Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces." Ash Maurya
"Atomowe nawyki. Drobne zmiany, niezwykłe efekty" James Clear
"Testowanie pomysłów biznesowych. Biblioteka technik eksperymentacyjnych." David J. Bland, Alexander Osterwalder
"Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera." Alexander Osterwalder, Yves Pigneur
Więcej informacji
Więcej informacji o poziomie przedmiotu, roku studiów (i/lub semestrze) w którym się odbywa, o rodzaju i liczbie godzin zajęć - szukaj w planach studiów odpowiednich programów. Ten przedmiot jest związany z programami:
- Bioinformatyka i biologia systemów, stacjonarne, pierwszego stopnia
- Informatyka, stacjonarne, pierwszego stopnia
- Matematyka, stacjonarne, pierwszego stopnia
- Bioinformatyka i biologia systemów, stacjonarne drugiego stopnia
- Informatyka, stacjonarne, drugiego stopnia
- Matematyka, stacjonarne, drugiego stopnia
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: