Seminarium licencjackie 4030-SL2
W trakcie zajęć studenci:
• poznają merytoryczne i formalne wymogi stawiane pracom licencjackim;
• zapoznają się z zasadami określania problemów badawczych, które mogą być wybrane do realizacji w ramach pracy dyplomowej;
• uczą się dobierać odpowiednie źródła danych do realizacji wybranego problemu badaw-czego, a także opanowują zasady opracowywania danych;
• poznają typowe zasady komponowania treści pracy dyplomowej;
• poznają właściwe sposoby formułowania myśli w pracach dyplomowych;
• opanowują elementy uwzględniane w ocenie formalnej strony pracy.
Studenci regularnie prezentują też swoje postępy w przygotowaniu pracy licencjackiej i biorą udział w dyskusji nad prezentacjami przedstawionymi przez innych.
"Obowiązującym sylabusem do przedmiotu - jest sylabus wybranego przez studenta "seminarium/ proseminarium" z oferty Jednostek współtworzących kierunek studiów"
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia
Efekty kształcenia
Student wie, jak powinna być przygotowana praca licencjacka, umie znaleźć odpowiednie źródła danych, zastosować prawidłowe metody ich opracowania, przygotować wyniki i od-powiednio zredagować pracę.
Kryteria oceniania
Studenci są oceniani na podstawie aktywności w czasie zajęć oraz bieżących postępów w przygotowaniu pracy licencjackiej.
Praktyki zawodowe
-
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: