język angielski - poziom ponad średnio-zaawansowany wyższy, e-lektorat, studia zaoczne 4024-ANGSB2.1.b-3-Z
- http://www.szjo.uw.edu.pl (w cyklu 2023Z)
- http://www.szjo.uw.edu.pl (w cyklu 2023L)
- http://www.szjo.uw.edu.pl (w cyklu 2024Z)
Po kursie na tym poziomie student potrafi zrozumieć dłuższą wypowiedź, wykład oraz nawet złożoną dyskusję pod warunkiem, że temat wypowiedzi jest mu znany. Potrafi zrozumieć większość wiadomości i programów TV, dotyczących bieżących wydarzeń. Rozumie filmy w wersji oryginalnej, jeśli aktorzy posługują się językiem literackim (standardowym). Rozumie artykuły i reportaże dotyczące współczesnych problemów, których autorzy przestawiają szczegółowe opinie i argumenty. Jest w stanie zrozumieć współczesną prozę literacką. Potrafi porozumiewać się z płynnością i spontanicznością, która umożliwia normalną komunikację z rozmówcą posługującym się danym językiem jako ojczystym. Może brać czynny udział w dyskusji, wyjaśniając i podtrzymując swoje poglądy. Potrafi zaprezentować jasny i szczegółowy opis w szerokim zakresie tematów z różnych dziedzin związanych ze swoimi zainteresowaniami. Umie przedstawić swój pogląd na dany temat, podając argumenty za i przeciw. Potrafi napisać przejrzysty, precyzyjny tekst na tematy związane ze swoimi zainteresowaniami. Umie napisać krótki esej lub sprawozdanie, przekazując informacje lub przedstawiając argumenty za i przeciw. Potrafi napisać list, podając istotę i wagę osobistych doświadczeń i wrażeń.
Koordynatorzy przedmiotu
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia
Kryteria oceniania
https://docs.google.com/document/d/1cj3ehXLmyALyww32duTV6SAmHfKOuayKtmhVPFjXt9U/edit?usp=sharing
Literatura
W cyklu 2023Z:
Przykładowe podręczniki |
W cyklu 2023L:
Przykładowe podręczniki |
W cyklu 2024Z:
Przykładowe podręczniki |
Uwagi
W cyklu 2024Z:
UWAGA: W KURSIE MOŻNA UCZESTNICZYĆ TYLKO RAZ NOTE: YOU CAN ONLY PARTICIPATE IN THE COURSE ONCE |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: