Program tutoringowy 3900-TUT
Celem Programu jest umożliwienie studentom kierunku lekarskiego jak najlepszego rozwoju w kształconym obszarze, w szczególności poprzez:
1) indywidualizację kształcenia na kierunku lekarskim;
2) wsparcie rozwoju badawczego i klinicznego studentów, w tym włączanie studentów w badania naukowe i wzmocnienie doświadczenia klinicznego;
3) dostosowanie kształcenia na kierunku lekarskim do potrzeb edukacyjnych studentów;
4) wzmocnienie synergii pomiędzy kształceniem teoretycznym i praktycznym;
5) ustanowienie i wzmocnienie relacji mistrz-uczeń w dydaktyce na kierunku lekarskim;
6) włączenie innowacyjnych metod dydaktycznych w kształcenie na kierunku lekarskim;
7) rozwój współpracy dydaktycznej pomiędzy Uniwersytetem Warszawskim a Wojskowym Instytutem
Medycznym – Państwowym Instytutem Badawczym.
Współpraca pomiędzy tutorem i studentem opiera się na celach określonych w indywidualnym planie współpracy, tak aby w jak najlepszy sposób uwzględnić zainteresowania studenta i wspierać studentów w osiąganiu ich indywidualnych celów edukacyjnych.
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Po zakończeniu zajęć Student/Studentka:
1. zna i rozumie wymogi roli zawodowej lekarza/badacza w wybranym obszarze medycyny/nauk medycznych;
2. rozumie znaczenie edukacji ustawicznej w pracy lekarza/badacza;
3. zna zasady komunikacji w zespole medycznym (klinicznym)/badawczym;
4. potrafi zaplanować własną ścieżkę rozwoju edukacyjnego i zawodowego;
5. potrafi skutecznie komunikować się w ramach relacji tutoringowej/mentoringowej;
6. jest gotowy(a) do uczenia się przez całe życie.
Kryteria oceniania
Bieżąca ocena aktywności studenta w ramach indywidualnej pracy z tutorem.
Raport pisemny z realizacji założonych celów tutoringowych.
Literatura
Literatura zalecana studentom jest każdorazowo określana przez tutora z uwzględnieniem założonych celów tutoringu.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: