Moja motywacja do bycia asystentką międzykulturową / asystentem międzykulturowym 3401-SP-AM-MM
W trakcie zajęć słuchaczki i słuchacze poddadzą refleksji swoją motywację do pełnienia funkcji asystentek i asystentów międzykulturowych w kontekście nabytej w trakcie studiów wiedzy, umiejętności i kompetencji oraz w kontekście własnych predyspozycji i swojego sposobu rozumienia własnej roli zawodowej. Swoistej ewaluacji zostaną poddane potrzeby i oczekiwania oraz obawy słuchaczek i słuchaczy związane z pełnieniem funkcji asystentek i asystentów międzykulturowych, co pozwoli wzmocnić świadomy sposób uczestnictwa w procesie edukacyjnym oraz świadome planowanie pracy w tym zawodzie z uwzględnieniem aspektu przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu.
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Po zaliczeniu przedmiotu słuchacz/ka
w obszarze umiejętności:
potrafi organizować i prowadzić swoją pracę i rozwój zawodowy w sposób zrównoważony, dbając o swój dobrostan
w obszarze kompetencji społecznych:
jest gotowy/a ewaluować swoją pracę w odniesieniu do postępów dziecka oraz wyznaczonych celów edukacyjnych i wychowawczych, a także zwiększać swoje kompetencje
Kryteria oceniania
wypowiedź ustna lub pisemna
Literatura
zajęcia mają charakter warsztatowy bazujący na doświadczaniu – nie wymagają oparcia w literaturze
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: