- Bioinformatyka i biologia systemów, stacjonarne, pierwszego stopnia
- Informatyka, stacjonarne, pierwszego stopnia
- Matematyka, stacjonarne, pierwszego stopnia
- Bioinformatyka i biologia systemów, stacjonarne drugiego stopnia
- Informatyka, stacjonarne, drugiego stopnia
- Matematyka, stacjonarne, drugiego stopnia
Kampania promocyjna w sieci - Promocja cyfrowa w kilku krokach 3302-KpPc-OG
Kurs "Kampania promocyjna w sieci - Promocja cyfrowa w kilku krokach" prowadzi krok po kroku przez kolejne etapy uruchomienia promocji w sieci w postaci kampanii promocyjnej.
Cele szczegółowe to:
- poznanie podstawowych pojęć i zasad działalności marketingowo-promocyjnej w sieci, w szczególności celów marketingowo-promocyjnych, kanałów promocyjnych itp.
- omówienie ośmiu kluczowych etapów realizacji kampanii promocyjnej w sieci dla towarów fizycznych, usług i innych produktów, w tym cyfrowych
- praktyczna analiza wybranych przykładów realnych kampanii promocyjnych (także aktualnych w danym momencie) pod kątem realizacji w różnych kanałach promocyjnych, tj. analiza stron lądowania, przekazów promocyjnych itp.
- przećwiczenie podstawowych czynności związanych z uruchomieniem kampanii promocyjnej w sieci zgodnie z szablonem (wybór celu, określenie celu w liczbach, wybór kanałów promocyjnych, wybór produktów itp.)
Program kursu obejmuje m.in.:
- wybór celu kampanii (świadomość, decyzja, działanie) i budżetu
- wybór kanałów promocji pod kątem celu i budżetu
- wybór produktów do promocji pod kątem celu i kanałów
- przygotowanie infrastruktury do promocji (strona lądowania) pod kątem celu i kanałów
- przygotowanie kampanii od strony merytorycznej (tekst + grafika)
- powiązanie infrastruktury z systemami zewnętrznymi (np. analityka, e-mail)
- uruchomienie kampanii zgodnie z wybranym celem i budżetem
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia
Założenia (opisowo)
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Uczestnik kursu potrafi:
- określić cel kampanii i budżet
- wybrać produkty do promocji pod kątem celu i kanałów
- przygotować kampanię od strony merytorycznej
- uruchomić kampanię zgodnie z wybranym celem i budżetem
- wybrać kanały promocji pod kątem celu i budżetu
- przygotować infrastrukturę do promocji pod kątem celu i kanałów
- powiązać infrastrukturę do promocji z systemami zewnętrznymi
Kryteria oceniania
Podstawą weryfikacji wiedzy z kursu będzie:
- ocena zadań cząstkowych dostępnych po wybranych modułach kursu, w tym własnej analizy bazowej struktury promocji
- ocena projektu końcowego, czyli projektu własnej kampanii promocyjnej stworzonej na bazie szablonu realizacji kampanii promocyjnej
Literatura
- Materiały własne autora
- Materiały wideo dostępne na platformie e-learningowej Akademii EECOM
- Materiały dydaktyczne dostępne na platformie e-learningowej Akademii EECOM
- Strony internetowe wybranych biznesów w sieci
Więcej informacji
Więcej informacji o poziomie przedmiotu, roku studiów (i/lub semestrze) w którym się odbywa, o rodzaju i liczbie godzin zajęć - szukaj w planach studiów odpowiednich programów. Ten przedmiot jest związany z programami:
- Bioinformatyka i biologia systemów, stacjonarne, pierwszego stopnia
- Informatyka, stacjonarne, pierwszego stopnia
- Matematyka, stacjonarne, pierwszego stopnia
- Bioinformatyka i biologia systemów, stacjonarne drugiego stopnia
- Informatyka, stacjonarne, drugiego stopnia
- Matematyka, stacjonarne, drugiego stopnia
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: