Język reklamy 3302-2JR1-Z
Celem zajęć Język reklamy jest zapoznanie studentów 1 roku studiów II stopnia z określonym językiem używanym w promocjach i reklamach. Obok umiejętności językowych studenci nabywają wiedzę ogólną dotyczącą reklamy używanej przez sklepy internetowe oraz na aukcjach internetowych, jak również promocji i marketingu korporacyjnego. Istotnym elementem kursu jest opanowanie określonego języka używanego w marketingu i środowisku komercyjnym. Zajęcia są również oparte na analizie konkretnych przypadków z obszaru biznesowego BPO (case study).
Punkty ciężkości zajęć to:
1. Reklama w sklepach internetowych
2. Aukcje internetowe
3. Reklama w branży BPO na podstawie Sitel Polska i Acticall Sitel Group.
4. Social Media językiem reklamy – kiedy, co i gdzie, aby uzyskać max. efektywność
Tryb prowadzenia
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
W zakresie wiedzy student zna i rozumie:
- powiązania kierunku germanistyka z innymi dziedzinami nauk humanistycznych i społecznych (K_W02)
- ekonomiczne, prawne, etyczne i inne uwarunkowania różnej działalności zawodowej związanej z kierunkiem studiów, w tym zasady ochrony własności intelektualnej i prawa autorskiego oraz konieczność zarządzania zasobami własności intelektualnej (K_W03)
- wybrane fakty i zjawiska oraz dotyczące ich metody i teorie wyjaśniające złożone zależności między nimi, stanowiące zaawansowaną wiedzę z zakresu językoznawstwa (w tym glottodydaktyki) i literaturoznawstwa krajówniemieckiego obszaru językowego oraz ich powiązania z innymi dyskursami humanistycznymi (K_W04)
- w pogłębionym stopniu zagadnienia gramatyczne, ortograficzne, leksykalne, semantyczne, fonologiczne i stylistyczne w zakresie języka niemieckiego, oraz interferencję między językiem ojczystymi niemieckim (K_W07)
- fundamentalne dylematy współczesnej cywilizacji, w sposób szczególny niemieckiego obszaru językowego (K_W08)
W zakresie umiejętności student potrafi:
- samodzielnie zdobywać wiedzę w zakresie germanistyki i poszerzać umiejętności badawcze oraz podejmować autonomiczne działania zmierzające do rozwijania zdolności i kierowania własną karierą zawodową (K_U02)
- wykorzystać nabyte umiejętności językowe w zakresie rozumienia i tworzenia tekstów ustnych i pisemnych z wykorzystaniem terminologii fachowej (K_U03)
- kierować pracą zespołu, współdziałać z innymi osobami w ramach prac zespołowych, podejmując wiodącą rolę w zespołach (K_U06)
W zakresie kompetencji społecznych student jest gotów do:
- rozwijania dorobku zawodu i odpowiedzialnego pełnienia ról zawodowych, z uwzględnieniem zmieniających się potrzeb społecznych (K_K01)
- myślenia i działania w sposób przedsiębiorczy i rozstrzygania dylematów związanych z wykonywaniem przyszłego zawodu, przestrzegania etycznych uwarunkowań działalności zawodowej, w tym badawczej (K_K02)
- respektowania etosu zawodowego, w tym zasad z zakresu ochrony własności intelektualnej i prawa autorskiego, oraz działania na rzecz przestrzegania tych zasad (K_K03)
Kryteria oceniania
Podstawą zaliczenia semestru jest spełnienie wszystkich wymogów stawianych przez prowadzącego, w tym w szczególności zaliczenie zadań pisemnych i ustnych realizowanych na zajęciach w trakcie trwania semestru. Ponadto warunkiem zaliczenia semestru jest obecność na zajęciach i aktywny w nich udział.
UWAGI
1) Zwolnienie lekarskie nie zwalnia ze znajomości materiału. Uprawnia jedynie do zindywidualizowanej formy zaliczenia.
2) Osoby, które dostały zgodę na indywidualny tok studiów, mają obowiązek zgłosić się do osoby prowadzącej przedmiot w celu ustalenia sposobu realizacji wszystkich efektów uczenia się przypisanych do przedmiotu. W przypadku braku możliwości realizacji wyżej wymienionych efektów prowadzący/prowadząca może odmówić zaliczenia przedmiotu
Literatura
- Materiały autorskie
- Wybrane materiały firmowe i korporacyjne
- Wybrane case studies
- Wybrane teksty z podręczników akademickich
- Wybrane teksty prasowe
- Wybrane audycje radiowe
- Wybrane programy telewizyjne
- Wybrane portale internetowe
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: