E-Biznes 3302-2E-BIZNES2-L
Celem zajęć jest poznanie kluczowych etapów uruchomienia sprzedaży w sieci na przykładzie najbardziej popularnych produktów w sieci, w tym w szczególności:
- poznanie szczegółów funkcjonowania e-biznesu w dwóch wariantach: pośredniego (klasycznego ze sprzedażą w sieci) i bezpośredniego (tylko w sieci),
- omówienie czterech kluczowych etapów uruchomienia sprzedaży e-commerce dla towarów fizycznych, usług i innych produktów, w tym cyfrowych (e-booki, kursy e-learningowe itp.),
- praktyczna analiza wybranych przykładów realnych e-biznesów pod kątem wdrożenia sprzedaży e-commerce, tj. analiza stron internetowych, pozycjonowania w sieci itp.,
- przećwiczenie podstawowych działań wdrożeniowych dla wybranych rodzajów sprzedaży e-commerce (e-biznesów) zgodnie z szablonem wdrożenia sprzedaży e-commerce (grupa docelowa, produkt, system sprzedaży, systemy uzupełniające, formalności itp.).
Tryb prowadzenia
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Student zapoznał się z kluczowymi etapami uruchomienia sprzedaży w sieci na przykładzie najbardziej popularnych produktów.
Absolwent ma uporządkowaną wiedzę z niemieckojęzycznej terminologii fachowej, m.in. w zakresie prawa, ekonomii, prasy (K_W08).
Absolwent potrafi wykorzystać nabyte umiejętności językowe w zakresie rozumienia i tworzenia tekstów ustnych i pisemnych z wykorzystaniem terminologii fachowej (K_U03).
Absolwent jest gotów do współdziałania w grupie, przyjmując w niej różne role (K_K01).
Kryteria oceniania
Zajęcia kończą się projektem na zaliczenie.
W semestrze student ma prawo do 2 nieusprawiedliwionych nieobecności.
---
UWAGI
1) Zwolnienie lekarskie nie zwalnia ze znajomości materiału. Uprawnia jedynie do zindywidualizowanej formy zaliczenia.
2) Osoby, które dostały zgodę na indywidualny tok studiów, mają obowiązek zgłosić się do osoby prowadzącej przedmiot w celu ustalenia sposobu realizacji wszystkich efektów uczenia się przypisanych do przedmiotu. W przypadku braku możliwości realizacji wyżej wymienionych efektów prowadzący/prowadząca może odmówić zaliczenia przedmiotu.
Literatura
- Materiały autorskie
- Wybrane materiały firmowe i korporacyjne
- Wybrane case studies
- Wybrane teksty z podręczników akademickich
- Wybrane teksty prasowe
- Wybrane audycje radiowe
- Wybrane programy telewizyjne
- Wybrane portale internetowe
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: