Social Movements in the Age of Migration (Multilingualism and Multiculturalism) 3223-AMMS-SM
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza: absolwent zna i rozumie
- na poziomie zaawansowanym aparat pojęciowo-terminologiczny stosowany w zakresie wielojęzyczności i wielokulturowości
- na poziomie zaawansowanym główne kierunki rozwoju i najważniejsze osiągnięcia w obszarze wielojęzyczności i wielokulturowości
- na poziomie zaawansowanym współczesne tendencje badawcze w zakresie wielojęzyczności i wielokulturowości
- najnowszą metodologię badawczą stosowaną w obszarze wielojęzyczności i wielokulturowości
- zagadnienia społeczne, kulturowe i polityczne w odniesieniu do dylematów współczesnej cywilizacji
- związki między językiem a naukami o kulturze i religii oraz naukami socjologicznymi
- na poziomie zaawansowanym zróżnicowanie kulturowe i jego przemiany, tożsamość kulturową, interakcję i komunikację interkulturową
Umiejętności: absolwent potrafi
- przygotować w języku angielskim prace pisemne w zakresie wielojęzyczności i wielokulturowości (w tym prace mające znamiona tekstu naukowego)
- wyszukiwać, analizować i użytkować informacje, wykorzystując dostępne źródła
- rozpoznać różne gatunki tekstów oraz przeprowadzić ich pogłębioną analizę i interpretację z zastosowaniem zróżnicowanych metod
- merytorycznie argumentować z wykorzystaniem poglądów innych autorów oraz formułować wnioski
- integrować wiedzę właściwą dla wielojęzyczności i wielokulturowości
- dokonać prostej analizy konsekwencji procesów zachodzących we współczesnych społeczeństwach
Kompetencje społeczne: absolwent jest gotów do
- uznawania znaczenia wiedzy oraz zasięgania opinii ekspertów w przypadku wystąpienia problemów
- krytycznej oceny posiadanej wiedzy i umiejętności w zakresie wielojęzyczności i wie
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: