Master’s Seminar 3223-AMMS-MS-1
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza: absolwent zna i rozumie:
-na poziomie zaawansowanym aparat pojęciowo-terminologiczny stosowany w zakresie wielojęzyczności i wielokulturowości
-na poziomie zaawansowanym główne kierunki rozwoju i najważniejsze osiągnięcia w obszarze wielojęzyczności i wielokulturowości
-na poziomie zaawansowanym współczesne tendencje badawcze w zakresie wielojęzyczności i wielokulturowości
-na poziomie zaawansowanym kompleksową naturę języka, jego złożoność i zmienność
-najnowszą metodologię badawczą stosowaną w obszarze wielojęzyczności i wielokulturowości
-zagadnienia społeczne, kulturowe i polityczne w odniesieniu do dylematów współczesnej cywilizacji
-związki między językiem a naukami o kulturze i religii oraz naukami socjologicznymi
-na poziomie zaawansowanym zróżnicowanie kulturowe i jego przemiany, tożsamość kulturową, interakcję i komunikację interkulturową
-na czym polega opis i wnioskowanie statystyczne w obszarze wielojęzyczności i wielokulturowości
-pojęcia i zasady z zakresu ochrony własności indywidualnej i prawa autorskiego
Umiejętności: absolwent potrafi:
-przygotować w języku angielskim prace pisemne w zakresie wielojęzyczności i wielokulturowości (w tym prace mające znamiona tekstu naukowego)
-wyszukiwać, analizować i użytkować informacje, wykorzystując dostępne źródła
-rozpoznać różne gatunki tekstów oraz przeprowadzić ich pogłębioną analizę i interpretację z zastosowaniem zróżnicowanych metod
-merytorycznie argumentować z wykorzystaniem poglądów innych autorów oraz formułować wnioski
-integrować wiedzę właściwą dla wielojęzyczności i wielokulturowości
Kompetencje społeczne: absolwent jest gotów do:
-adekwatnego podejmowania wyzwań zawodowych, zarówno indywidualnych, jak i zespołowych w zakresie wielojęzyczności i wielokulturowości
-stałego i aktywnego uczestnictwa w życiu naukowym z wykorzystaniem tradycyjnych i nowoczesnych form i środków przekazu
-uznawania zasad etyki badawczej oraz poszanowania wszystkich uczestników procesu badawczego
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: