- Bioinformatyka i biologia systemów, stacjonarne, pierwszego stopnia
- Informatyka, stacjonarne, pierwszego stopnia
- Matematyka, stacjonarne, pierwszego stopnia
- Bioinformatyka i biologia systemów, stacjonarne drugiego stopnia
- Informatyka, stacjonarne, drugiego stopnia
- Matematyka, stacjonarne, drugiego stopnia
Język angielski w marketingu - biznes w Europie Środkowo-Wschodniej 3222-JAMB3C-OG
Celem zajęć jest rozwijanie kompetencji językowych w zakresie języka angielskiego marketingu w kontekście regionu Europy Środkowo-Wschodniej (CEE), ze szczególnym uwzględnieniem realiów, wyzwań i trendów w marketingu oraz aspektów komunikacyjnych i kulturowych. Podczas zajęć studenci/studentki będą rozwijać zarówno umiejętności posługiwania się językiem specjalistycznym marketingu, jak również będą zdobywać wiedzę m.in. z zakresu strategii rynkowych, analizy danych, komunikacji w biznesie.
Nakład pracy studenta:
godziny kontaktowe (w sali) – 30 godz.
przygotowanie do zajęć – 20 godz.
przygotowanie do testu zaliczeniowego – 10 godz.
Razem: 60 godzin – 2 ECTS
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia
Założenia (opisowo)
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Po ukończeniu kursu student/studentka:
- zna i rozumie w pogłębionym stopniu związki badań filologicznych i ich złożone zależności z innymi dyscyplinami naukowymi (S1_W04)
- zna i rozumie w pogłębionym stopniu psychologiczne podstawy funkcjonowania języka (S1_W05)
- zna i rozumie język angielski w mowie i piśmie zgodnie z wymaganiami określonymi dla poziomu co najmniej C1 Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego (S1_W11)
- potrafi prowadzić debatę na tematy specjalistyczne (S1_U11)
- potrafi komunikować się w mowie i w piśmie w języku angielskim zgodnie z wymaganiami określonymi dla poziomu co najmniej C1 Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego (S1_U13)
- jest gotów do myślenia i działania w sposób przedsiębiorczy oraz inicjowania działań na rzecz interesu publicznego lub środowiska społecznego (S1_K02)
Kryteria oceniania
Warunki zaliczenia przedmiotu:
- obecność na zajęciach
- przygotowanie do zajęć
- aktywność na zajęciach
- testy kontrolne
- projekt
- końcowy test zaliczeniowy
Składniki oceny końcowej:
- ocena ciągła (bieżące przygotowanie do zajęć i aktywność) - 10%
- testy kontrolne - 20%
- projekt - 20%
- końcowy test zaliczeniowy - 50%
Kryteria oceny (progi procentowe):
99% -100% - 5! (ocena bardzo dobra z wykrzyknikiem)
96% - 98 % - 5 (ocena bardzo dobra)
87% - 95% - 4+ (ocena dobra plus)
78% - 86% - 4 (ocena dobra)
69% - 77% - 3+ (ocena dostateczna plus)
60% – 68% - 3 (ocena dostateczna)
Student ma prawo do 2 nieusprawiedliwionych nieobecności, każda następna wymaga złożenia usprawiedliwienia. Sposób odrabiania pozostałych nieusprawiedliwionych nieobecności wyznacza prowadzący.
W przypadku nieuzyskania zaliczenia do ostatnich zajęć w semestrze student ma prawo do uzyskania zaliczenia i oceny końcowej na takich samych zasadach w sesji podstawowej i poprawkowej.
Literatura
Business Vocabulary in Use. Advanced, B. Mascull, Cambridge 2017.
Cambridge English for Marketing, N. Robinson, Cambridge 2010.
Business English Handbook. Advanced, P. Emmerson, Macmillan 2007.
Marketing 4.0. Moving From Traditional To Digital, P. Kotler, John Wiley & Sons 2016.
Wybrane artykuły z Harvard Business Review, The Economist, Financial Times, Marketing Week, The Drum, The Guardian, The BBC
Więcej informacji
Więcej informacji o poziomie przedmiotu, roku studiów (i/lub semestrze) w którym się odbywa, o rodzaju i liczbie godzin zajęć - szukaj w planach studiów odpowiednich programów. Ten przedmiot jest związany z programami:
- Bioinformatyka i biologia systemów, stacjonarne, pierwszego stopnia
- Informatyka, stacjonarne, pierwszego stopnia
- Matematyka, stacjonarne, pierwszego stopnia
- Bioinformatyka i biologia systemów, stacjonarne drugiego stopnia
- Informatyka, stacjonarne, drugiego stopnia
- Matematyka, stacjonarne, drugiego stopnia
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: