Praktyczna nauka języka angielskiego 3222-30PA5C-N
Celem zajęć jest opanowanie przez studentów języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację w większej ilości sytuacji życia codziennego na poziomie B2.
Student rozumie znaczenie głównych wątków przekazu zawartego w złożonych tekstach na tematy konkretne i abstrakcyjne.
Student potrafi zrozumieć dyskusję z użyciem języka specjalistycznego, jeśli dotyczy tematyki zawodowej.
Potrafi porozumiewać się na tyle płynnie i spontanicznie, by prowadzić normalną rozmowę z rodzimym użytkownikiem języka, bez szczególnego wysiłku dla którejkolwiek ze stron.
Potrafi formułować jasne i szczegółowe wypowiedzi ustne lub pisemne dotyczące wielu tematów oraz wyrazić swoje stanowisko w sprawach będących przedmiotem dyskusji, przedstawiając wady i zalety różnych rozwiązań.
Nakład pracy studenta:
60 godz.
godziny zorganizowane – 2 godz. tygodniowo x 1 semestr = 30 godz. (1 punkt ECTS)
praca samodzielna studenta - 15 godzin przygotowanie do zajęć (0,5 ECTS), 15h przygotowanie do egzaminu (0,5 ECTS)
.
W cyklu 2023Z:
Celem zajęć jest opanowanie przez studentów języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację w większej ilości sytuacji życia codziennego na poziomie B2. Student rozumie znaczenie głównych wątków przekazu zawartego w złożonych tekstach na tematy konkretne i abstrakcyjne. Student potrafi zrozumieć dyskusję z użyciem języka specjalistycznego, jeśli dotyczy tematyki zawodowej. Potrafi porozumiewać się na tyle płynnie i spontanicznie, by prowadzić normalną rozmowę z rodzimym użytkownikiem języka, bez szczególnego wysiłku dla którejkolwiek ze stron. Potrafi formułować jasne i szczegółowe wypowiedzi ustne lub pisemne dotyczące wielu tematów oraz wyrazić swoje stanowisko w sprawach będących przedmiotem dyskusji, przedstawiając wady i zalety różnych rozwiązań. Nakład pracy studenta: |
W cyklu 2024Z:
Celem zajęć jest opanowanie przez studentów języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację w większej ilości sytuacji życia codziennego na poziomie B2 / B2+. Student rozumie znaczenie głównych wątków przekazu zawartego w złożonych tekstach na tematy konkretne i abstrakcyjne. Student potrafi zrozumieć dyskusję z użyciem języka specjalistycznego, jeśli dotyczy tematyki zawodowej. Potrafi porozumiewać się na tyle płynnie i spontanicznie, by prowadzić normalną rozmowę z rodzimym użytkownikiem języka, bez szczególnego wysiłku dla którejkolwiek ze stron. Potrafi formułować jasne i szczegółowe wypowiedzi ustne lub pisemne dotyczące wielu tematów oraz wyrazić swoje stanowisko w sprawach będących przedmiotem dyskusji, przedstawiając wady i zalety różnych rozwiązań. Nakład pracy studenta: |
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia
Założenia (opisowo)
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2024Z: | W cyklu 2023Z: |
Efekty kształcenia
Absolwent zna język angielski w mowie i piśmie zgodnie z wymaganiami określonymi dla poziomu B2 Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego (K1_W10)
Absolwent potrafi komunikować się w mowie i w piśmie w języku angielskim zgodnie z wymaganiami określonymi dla poziomu B2Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego (K1_U10)
Absolwent jest gotów do krytycznej oceny posiadanej wiedzy i odbieranych treści (K1_K01)
Kryteria oceniania
Kryteria oceny
Warunki zaliczenia przedmiotu i dopuszczenia do zaliczenia końcowego, składniki oceny:
- testy kontrolne i sprawdziany tłumaczeniowe, wypowiedzi pisemne – 25%
- prezentacje grupowe i indywidualne – 25%
- zaliczenie końcowe – 50%
Zaliczenie pisemne:
60% – 68% - 3 (ocena dostateczna)
69% - 77% - 3+ (ocena dostateczna plus)
78% - 86% - 4 (ocena dobra)
87% - 95% - 4+ (ocena dobra plus)
96% - 98 % - 5 (ocena bardzo dobra)
99% -100% - 5 !(ocena bardzo dobra z wykrzyknikiem)
Student ma prawo do 3 nieusprawiedliwionych nieobecności, każda następna wymaga złożenia usprawiedliwienia. O uznaniu nieobecności decyduje wykładowca.
Forma zaliczenia zajęć, na których student był nieobecny jest wyznaczana przez wykładowcę.
Przekroczenie nieobecności usprawiedliwionych i nieusprawiedliwionych na 50% zajęć może być podstawą do niezaliczenia przedmiotu.
W przypadku braku możliwości prowadzenia zajęć w formie stacjonarnej zajęcia będą odbywać się przy użyciu narzędzi komunikacji na odległość, najprawdopodobniej Zoom i Classroom oraz in.zalecanych przez UW.
Literatura
1. Cotton, D., Falvey, D. Kent, S. (2014). New Language Leader. Upper-Intermediate. Pearson Education Limited.
2. Murphy R. (2004), English grammar in use, 3rd edition, Cambridge University Press;
3. Własne materiały prowadzącego (w tym materiały dydaktyczne w wolnym dostępie publikowane online w serwisie internetowym YouTube).
W cyklu 2023Z:
Cotton D., Falvey D., Kent S., (2014) New Language leader coursebook upper-intermediate, Pearson Education Limited McCarthy M., O'Dell., (2017) English Vocabulary in Use upper-intermediate, Cambridge University Press Hewings M., (2014) Upper-intermediate Grammar in Use, Cambridge University Press Evans V., (2014) Successful Writing upper-intermediate, Pearson Education Limited |
W cyklu 2024Z:
Cotton D., Falvey D., Kent S., (2014) New Language leader coursebook upper-intermediate, Pearson Education Limited McCarthy M., O'Dell., (2017) English Vocabulary in Use upper-intermediate, Cambridge University Press Hewings M., (2014) Upper-intermediate Grammar in Use, Cambridge University Press Evans V., (2014) Successful Writing upper-intermediate, Pearson Education Limited |
Uwagi
W cyklu 2023Z:
W przypadku braku możliwości prowadzenia zajęć w formie stacjonarnej zajęcia będą odbywać się przy użyciu narzędzi komunikacji na odległość, najprawdopodobniej Zoom i Classroom oraz in.zalecanych przez UW |
W cyklu 2024Z:
W przypadku braku możliwości prowadzenia zajęć w formie stacjonarnej zajęcia będą odbywać się przy użyciu narzędzi komunikacji na odległość, najprawdopodobniej Zoom i Classroom oraz in.zalecanych przez UW |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: