Praktyczna nauka języka angielskiego II 3222-30PA2C-NZ
Celem zajęć jest opanowanie przez studentów języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację w większej ilości sytuacji życia codziennego oraz dalsze zapoznawanie studentów z elementami krajoznawstwa angielskiego obszaru językowego, aby w drodze doskonalenia poniższych umiejętności językowych na poziomie B1 opanować umiejętności językowe na poziomie B1+:
Student rozumie znaczenie głównych wątków zawartych w złożonych wypowiedziach na tematy konkretne i abstrakcyjne, w tym merytoryczne dyskusje z zakresu jej specjalności.
Student potrafi porozumiewać się na tyle płynnie i spontanicznie, by przeprowadzić rozmowę z rodzimym użytkownikiem danego języka, bez specjalnego wysiłku żadnej ze stron.
Student potrafi formułować przejrzyste, szczegółowe wypowiedzi, jednocześnie wyjaśniając swój punkt widzenia na dany temat oraz rozważając wady i zalety różnych możliwości. Skutecznie komunikuje się w sytuacjach rozmowy bezpośredniej. (mówienie)
Rozumie szereg mówionych materiałów, takich jak programy informacyjne, prezentacje i codzienne rozmowy. (słuchanie)
Student radzi sobie z czytaniem różnego rodzaju tekstów, takich jak książki, gazety i czasopisma. (czytanie)
Student posiada umiejętność napisania różnych wypowiedzi pisemnych, takich jak list, raport, recenzja i esej. (pisanie)
Nakład pracy studenta:
60h godz.
godziny zorganizowane – 2 godz. tygodniowo x 1 semestr = 30 godz (1 ECTS).
praca samodzielna studenta - 15 godzin przygotowanie do zajęć (0,5 ECTS), 15h przygotowanie do egzaminu (0,5 ECTS)
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia
Założenia (opisowo)
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2023L: | W cyklu 2024L: |
Efekty kształcenia
Student zna i rozumie język angielski w mowie i piśmie zgodnie z wymaganiami określonymi dla poziomu B1+ Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego (K1_W10)
Student potrafi komunikować się w mowie i w piśmie w języku angielskim zgodnie z wymaganiami określonymi dla poziomu B1+ Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego (K1_U10)
student gotów jest krytycznej oceny posiadanej wiedzy i odbieranych treści (K1_K01)
Kryteria oceniania
Warunki zaliczenia przedmiotu (do pierwszego i drugiego podejścia) i dopuszczenia do końcowego zaliczenia (w pierwszym i drugim podejściu), składniki oceny:
ocena ciągła, kształtująca:
- testy kontrolne i sprawdziany tłumaczeniowe – 50%
- prezentacje grupowe i indywidualne – 50%
Zaliczenie pisemne , gdzie kryteria oceny przedstawione są w formie progów procentowych
60% – 68% - 3 (ocena dostateczna)
69% - 77% - 3+ (ocena dostateczna plus)
78% - 86% - 4 (ocena dobra)
87% - 95% - 4+ (ocena dobra plus)
96% - 98 % - 5 (ocena bardzo dobra)
99% -100% - 5 !(ocena bardzo dobra z wykrzyknikiem)
warunek dopuszczenia do zaliczenia przedmiotu/dopuszczenia do zaliczenia końcowego: obecność na zajęciach (zgodnie z Regulaminem Studiów na UW)
Student ma prawo do 2 nieusprawiedliwionych nieobecności, .
Forma zaliczenia zajęć, na których student był nieobecny jest wyznaczana przez wykładowcę.
Przekroczenie nieobecności na 50% zajęć może być podstawą do niezaliczenia przedmiotu.
Literatura
New Language Leader Intermediate. David Cotton, David Falvey, Simon Kent. Pearson Education Limited, 2013.
Materiały nauczyciela
W cyklu 2023L:
New Language Leader. Upper Intermediate. David Cotton, David Falvey, Simon Kent. Coursebook, 2014. New Language Leader Intermediate. David Cotton, David Falvey, Simon Kent. Pearson Education Limited, 2013. Business Vocabular in Use. Advanced. Bill Mascull. Cambridge University Press., 2005. Destination B2. Grammar with Vocabulary, M. Mann, S. Taylore-Knowles, Macmillan 2008. |
Uwagi
W cyklu 2023L:
Prowadzący zastrzega sobie prawo do zmiany tematów. |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: