Praktyczna nauka języka angielskiego II 3222-30PA2C-N
Celem zajęć jest opanowanie przez studentów języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację w większej ilości sytuacji życia codziennego oraz dalsze zapoznawanie studentów z elementami krajoznawstwa angielskiego obszaru językowego, aby w drodze doskonalenia poniższych umiejętności językowych na poziomie B2/B2+: mówienie, słuchanie, czytanie, pisanie.
Nakład pracy studenta:
60h godz.
godziny zorganizowane – 2 godz. tygodniowo x 1 semestr = 30 godz (1 ECTS).
praca samodzielna studenta - 15 godzin przygotowanie do zajęć (0,5 ECTS), 15h przygotowanie do egzaminu (0,5 ECTS)
W cyklu 2023L:
Celem zajęć jest opanowanie przez studentów języka angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację w większej ilości sytuacji życia codziennego oraz dalsze zapoznawanie studentów z elementami krajoznawstwa angielskiego obszaru językowego, aby w drodze doskonalenia poniższych umiejętności językowych na poziomie B1+: Student rozumie znaczenie głównych wątków zawartych w złożonych wypowiedziach na tematy konkretne i abstrakcyjne, w tym merytoryczne dyskusje z zakresu jej specjalności. Student potrafi formułować przejrzyste, szczegółowe wypowiedzi, jednocześnie wyjaśniając swój punkt widzenia na dany temat oraz rozważając wady i zalety różnych możliwości. Skutecznie komunikuje się w sytuacjach rozmowy bezpośredniej. (mówienie) Nakład pracy studenta: |
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia
Założenia (opisowo)
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2023L: | W cyklu 2024L: |
Efekty kształcenia
Student zna i rozumie język angielski w mowie i piśmie zgodnie z wymaganiami określonymi dla poziomu B2+ Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego (K1_W10)
Student potrafi komunikować się w mowie i w piśmie w języku angielskim zgodnie z wymaganiami określonymi dla poziomu B2+ Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego (K1_U10)
student gotów jest krytycznej oceny posiadanej wiedzy i odbieranych treści (K1_K01)
Kryteria oceniania
Warunki zaliczenia przedmiotu i dopuszczenia do końcowego zaliczenia, składniki oceny:
- ocena ciągła, kształtująca:
- testy kontrolne i sprawdziany tłumaczeniowe – 50%
- prezentacje grupowe i indywidualne – 50%
zaliczenie końcowe składa się z części pisemnej:
Zaliczenie pisemne, gdzie kryteria oceny przedstawione są w formie progów procentowych:
60% – 68% - 3 (ocena dostateczna)
69% - 77% - 3+ (ocena dostateczna plus)
78% - 86% - 4 (ocena dobra)
87% - 93% - 4+ (ocena dobra plus)
94% - 98 % - 5 (ocena bardzo dobra)
99% -100% - 5 !(ocena bardzo dobra z wykrzyknikiem)
warunek dopuszczenia do zaliczenia przedmiotu/dopuszczenia do zaliczenia końcowego: obecność na zajęciach
Student ma prawo do 2 nieusprawiedliwionych nieobecności, każda następna wymaga złożenia usprawiedliwienia. O uznaniu nieobecności decyduje wykładowca.
Forma zaliczenia zajęć, na których student był nieobecny jest wyznaczana przez wykładowcę.
Przekroczenie nieobecności usprawiedliwionych i nieusprawiedliwionych na 50% zajęć może być podstawą do niezaliczenia przedmiotu.
Literatura
Cotton D., Falvey D., Kent S., (2014) New Language leader coursebook Upper-intermediate, Pearson Education Limited
Własne materiały prowadzącego.
W cyklu 2023L:
1. Cotton D., Falvey D., Kent S. (2014) New Language leader intermediate. Pearson Education Limited. |
Uwagi
W cyklu 2023L:
Prowadzący zastrzega sobie prawo do zmiany trematów. |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: