Reklama i marketing 3106-2RM
Celem zajęć jest zaprezentowanie podstawowych pojęć, mechanizmów i prawideł z zakresu
reklamy i marketingu oraz zasad koordynowania działań marketingowych i reklamowych.
Wspólnie poszukamy odpowiedzi m.in. na pytania dotyczące poszczególnych instrumentów
marketingu, zachowań nabywców na rynku oraz tego, jak działa reklama, jak przygotować
skuteczną strategię reklamy oraz jakie jest miejsce reklamy w systemie komunikacji
marketingowej. Szczególna uwaga zostanie zwrócona na rolę muzyki w przekazie reklamowym
oraz na wykorzystanie muzyki do osiągnięcia celów marketingowych (tzw. audiomarketing).
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia
Założenia (opisowo)
Kryteria oceniania
zaliczenie na ocenę
warunki zaliczenia: obecność i aktywny udział w zajęciach
Literatura
Wojciech Budzyński: Reklama – techniki skutecznej perswazji, Warszawa (Poltext) 2006
Dariusz Doliński: Psychologiczne mechanizmy reklamy, Gdańsk (Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne) 2005
Bruner Gordon C.: Music, Mood and Marketing, Journal of Marketing 1990, s. 94-104.
Jacek Kall: Reklama, Warszawa (Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne) 2002 (z serii Marketing bez tajemnic)
Philip Kotler: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Warszawa (Wyd. Felberg) 1999
Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk (red.): Kompendium wiedzy marketingu, Warszawa (PWN) 2006
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: