Historia, humanistyka, nauki społeczne: problemy interdyscyplinarnych badań XIX wieku 2900-MK3-HHNS
Przedmiot ma na celu pogłębienie wiedzy na temat znaczenia interdyscyplinarności w badaniach historycznych, w szczególności nad XIX w., sposobów rozumienia interdyscyplinarności, zastosowania podejścia interdyscyplinarnego w badaniach nad różnymi obszarami historii XIX w.
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Po zaliczeniu zajęć student:
– zna przykłady interdyscyplinarnych studiów z zakresu historii, innych nauk humanistycznych oraz nauk społecznych;
- analizuje problemy badawcze powstające podczas takich studiów;
- poznaje specyfikę metod badawczych poszczególnych nauk i specyfikę badań interdyscyplinarnych.
Kryteria oceniania
Aktywny udział w ćwiczeniach decyduje o ocenie; w przypadku wątpliwości co do oceny, student zdaje kolokwium. Kolokwium zdaje się również w przypadku 2 lub 3 nieobecności.
Literatura
Zob. sylabus zajęć w cyklu dydaktycznym.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: