PR w social media 2700-PRSM-SPKK
Przedmiot obejmie podstawy PR nawiązując do mediów tradycyjnych. Główna oś zajęć skoncentrowana będzie wokół działań public relations realizowanych w social media.
Tematyka zajęć:
Public relations w organizacji - interesariusze, cele, strategia.
Media toolbox – Earned Media, Owned Media, Paid Media, Shared Media.
Specyfika działań PR w social media wynikająca ze strategii komunikacji.
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza
Po ukończeniu przedmiotu student wie jaka jest specyfika działań PR w social media.
Po ukończeniu przedmiotu student zna podstawy konstruowania programu PR w social media.
Umiejętności
Po ukończeniu przedmiotu student potrafi określić grupy celu istotne dla programów PR w social media oraz dobrać odpowiednie środowisko i narzędzia realizacji programu.
Po ukończeniu przedmiotu student potrafi wyznaczyć cele programu PR w social media.
Po ukończeniu przedmiotu student potrafi przygotować program PR w środowisku social media.
Inne kompetencje
Brak
Kryteria oceniania
Praca na zajęciach (100 proc)
Praktyki zawodowe
Brak
Literatura
1. Prasa branżowa: Press.pl, proto.pl, wirtualnemedia.pl
2. Wojcik K., Public relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem, WK, Warszawa 2015
3. Seitel P. F., Public relations w praktyce, Felberg SJA, Warszawa 2003
4. Kaczmarek-Śliwińska M., Public relations w przestrzeni mediów społecznościowych. Działania organizacji i jej pracowników, Wydawnictwo Uczelniane Politechniki Koszalińskiej, Koszalin 2013
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: