Projektowanie strategii komunikowania się 2700-M-WAR-D3PSKS
1. Strategia komunikacyjna –podstawowe pojęcia.
2. Elementy strategii.
3. Definiowanie celów.
4. Otoczenie organizacji istotne z perspektywy realizacji strategii.
5. Kanały komunikowania.
6. Ewaluacja strategii.
7. Wdrażanie.
8. Prezentacja projektów.
PROJEKT grupowy / grupy max 3-osobowe
Dowolna organizacja, ale realna, obecnie istniejąca, działająca komercyjnie lub non profit.
Można nawiązać kontakt z tą organizacją / uzyskanie materiałów, diagnoza potrzeb itp.
Istotne daty:
Zajęcia: 27.10 - przesłanie zbiorczej informacji grup o podmiotach wybranych przez poszczególne grupy projektowe
Zajęcia: 3.11.2020 i 10.11.2020- prezentacja wybranych organizacji [ok. 30 minut prezentacja] – informacje o organizacji, diagnoza potrzeb, określenie zrębów strategii
Zajęcia: 12.01.2021, 19.01.2021, 26.01.2021- prezentacje grup / projekt [ok. 40 minut prezentacja projektu końcowego]
Tryb prowadzenia
Założenia (opisowo)
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
1. Projekt strategii – praca grupowa.
Skala ocen:
90-100% 5,0
80-89% 4,5
70-79% 4,0
60-69% 3,5
50-59% 3,0
0-49% 2,0
Praktyki zawodowe
Brak.
Literatura
1. Wojcik K., Public relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem, WK, Warszawa 2015.
2. Seitel P. F., Public relations w praktyce, Felberg SJA, Warszawa 2003.
3. Kaczmarek-Śliwińska M., Public relations organizacji w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji. Sztuka komunikowania się. Difin, Warszawa: 2015.
4. Kończak J., Bylicki P., Marka korporacyjna i jej komunikacja, Public Dialog, Warszawa 2018.
5. Potocki A., Winkler R., Żbikowska A, Komunikowanie w organizacjach gospodarczych, Difin, Warszawa 2011.
6. Miotk A., Badania w public relations. Wprowadzenie, Difin, Warszawa 2012.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: