Psychologia biznesu 2700-M-PW-Z2PB
Przedmiot ma na celu przybliżyć studentom podstawy zasad i prawideł funkcjonowania konsumentów na rynku - ich postaw i zachowań w zetknięciu z bodźcami marketingowymi.
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia
Założenia (opisowo)
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
K2_W10; K2_W14; K2_U08; K2_K03
Kryteria oceniania
Zaliczenie na ocenę.
Ocenie podlega wykonanie i zaprezentowania podczas zajęć wybranego zagadnienia z zakresu psychologii zachowań konsumenckich i wpływu społecznego zobrazowanego przykładem z branży wydawniczo-księgarskiej (80%) oraz udział w dyskusji podczas zajęć (20%).
Dopuszcza się jedną nieusprawiedliwioną nieobecność.
Praktyki zawodowe
brak
Literatura
Cialdini, R. (1994). Wywieranie wpływu na ludzi. Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.
Doliński, D. (2003). Psychologiczne mechanizmy reklamy. Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.
Doliński, D. (2005). Techniki wpływu społecznego. Wydawnictwo Naukowe Scholar.
Falkowski, A., Tyszka, T. (2009). Psychologia zachowań konsumenckich. Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.
Ogonowska, A. (2018). Psychologia mediów i komunikowania. Impuls.
Wojciszke, B. (2011). Psychologia społeczna. Wydawnictwo Naukowe Scholar.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: