Współczesne księgarstwo 2700-M-PW-D2WK
Księgarnia internetowa – najważniejsze zagadnienia związanie ze sprzedażą książek on-line.
1. E-commerce vs retail. Charakterystyka, podstawowe różnice w kontekście produktu, klienta, procesu zakupowego. Polski e-commerce księgarski.
2. Książka tradycyjna vs cyfrowa (ebooki i audiobooki). Modele sprzedaży (sprzedaż jednostkowa i subskrypcyjna)
3. Produkt – od bazy danych do finalizacji transakcji. (roces zakupowy, logistyka.
4. Marketing internetowy (SEO, SEM, social media, e-mail marketing, marketing automation).
5. Polityki cenowe
6. Przyszłość księgarstwa internetowego (technologia i nowe trendy)
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia
Koordynatorzy przedmiotu
Praktyki zawodowe
brak
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: