Specjalizacja zarządzanie i marketing w mediach cz. 2 2700-M-LM-Z4SPMM
Podczas konwersatorium studenci korzystając z dotychczas nabytej wiedzy poszerzonej o nowe zagadnienia będą wykonywali zadania (indywidualnie i w małych grupach) z zakresu zarządzania organizacją medialną, strategii komunikacji, pozyskiwania założonej grupy docelowej, realizacji celów marketingowych, zarządzania projektem, kreacji i pozycjonowania marki oraz wykorzystywania mediów do celów marketingowych.
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Student zna i rozumienie mechanizmy działania rynku mediów.
Umie opracować strategię komunikacji i zna zasady konsekwentnego jej realizowania.
Umie pracować w grupie i zarządzać zespołami zadaniowymi pod presją czasu.
Kryteria oceniania
Kryterium obecność, aktywność podczas zajęć, wykonanie pracy zaliczeniowej.
Finałowa prezentacja pracy zaliczeniowej. Co najmniej 2 artykuły opublikowane na blogu powołanej na potrzeby zajęć agencji marketingowej.
Literatura
Urbanek, G. 2002, Zarządzanie marką. Polskie wydawnictwo ekonomiczne.
Koźmiński, A.K., Piotrowski, W. 2000, Zarządzanie. Teoria i praktyka. Wyd. PWN
Kotler, P. 2005, Marketing. Dom Wydawniczy REBIS.
materiały własne.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: