Specjalizacja zarządzanie i marketing w mediach cz. 2 2700-M-LM-D4SPMM
"Źródło dokumentacji medialnej"
Znajomość rynku mediów w Polce, rodzaje mediów; podział ze względu na tematykę, przeznaczenie oraz cykl wydawniczy.
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
"Źródło dokumentacji medialnej"
Po ukończeniu przedmiotu student:
Wiedza
Wie, jak funkcjonują media, zna zasady pracy rynku medialnego, zna rynek mediów, zna zasady wykorzystania mediów do celów marketingowych, reklamowych i PR
Umiejętności
Umie przygotować informację prasową, umie zorganizować wydarzenie medialne, umie zorganizować obsługę medialną, centrum prasowe, umie skutecznie uzyskać publikacje na potrzebny mu temat
Inne kompetencje
Student zna tytuły i nazwiska kluczowych postaci świata medialnego, umie do nich dotrzeć.
Kryteria oceniania
"Źródło dokumentacji medialnej"
Praca zaliczeniowa, przygotowanie eventu medialnego „na sucho”
Literatura
"Źródło dokumentacji medialnej"
Antonina Kłoskowska,Kultura masowa. Krytyka i obrona, Warszawa,PWN 2005
Agnieszka Ogonowska,Grzegorz Ptaszek, Edukacja Medialna, Warszawa,Wyd. Impuls, 2018
https://opoka.org.pl/biblioteka/X/XB/jakkonferencje1.html
https://opoka.org.pl/biblioteka/X/XB/prtlumaczy.html
materiały własne
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: