Logistyka obsługi klienta 2700-L-LM-D6LOBK-LMM
Wykład ma na celu zaprezentowanie metod obsługi klienta,
przedstawienie zasad logistycznej obsługi klienta (standardy,
jakość, strategie), metody wyboru standardów logistycznej obsługi
klienta, przedstawienie technik sprzedaży usług klientom masowym
i indywidualnym, zapoznanie z nowymi technologiami służącymi
obsłudze klienta w instytucjach usługowych.
Brak możliwości poprawy ocen pozytywnych.
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia
Założenia (opisowo)
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Student
- umie organizować, oceniać i korygować obsługę klienta w przedsiębiorstwie
- zna podstawowe pojęcia z dziedziny logistycznej obsługi klienta
- potrafi zaplanować właściwą politykę obsługi klienta w przedsiębiorstwie,
- zastosuje nabytą wiedzę do kształtowania właściwych relacji z klientem
Kryteria oceniania
obecność
aktywność
Analiza przypadków
Wykonanie projektu polityki obsługi klienta
Egzamin
Praktyki zawodowe
Brak
Literatura
Christopher M., Peck H.,Logistyka marketingowa. Wyd. PWE, Warszawa 2005
Kempny D.,Logistyczna obsługa klienta. Wyd. PWE, Warszawa 2001
Zarządzanie logistyczną obsługą klienta. pod red. J. Długosza, Wyd. AE w Poznaniu, Poznań 2005
Coyle J.,Bardi E., Langley J., Zarządzanie logistyczne. Wyd. PWE, Warszawa 2002
Kauf S., Logistyczna obsługa klienta, [w:] Vademecum logistyki, pod red. S Kauf i innych, Wydawnictwo Difin, Warszawa 2016
Kauf S., Tłuczak A., Logistyczna obsługa klienta, Wydawnictwo PWN, Warszawa 2018
Kramarz M., Elementy logistyczne obsługi klienta w sieciach dystrybucji.
Pomiar,ocena,strategia, Wydawnictwo Difin, Warszawa 2014
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: