Konwersatorium specjalistyczne 2700-L-DM-D5KOSP-PRM
W ramach konwersatorium organizowane są spotkania tematyczne ze specjalistami w danej dziedzinie komunikacji, public relations czy marketingu. Celem zajęć jest zapoznanie studentów z tematyką istotną dla branży i aktualną w danym czasie na rynku. Otwarta formuła pozwala dostosować rozkład tematyczny do aktualnych potrzeb. Cykl 30 godzin dzieli się na mniejsze bloki tematyczne. Poszczególne bloki prowadzone są przez specjalistów w danej dziedzinie. Mają charakter teoretyczno-warsztatowy.
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
WIEDZA
1. zna rodzaje działań public relations,
2. zna narzędzia stosowane w działaniach public relations,
3. zna praktyczne sposoby prowadzenia komunikacji marketingowej,
4. zna zasady prowadzenia poszczególnych działań PR,
5. zna różne rodzaje kampanii PR (case study).
UMIEJĘTNOŚCI
1. umie dobrać rodzaj działania PR do sytuacji i wymagań klienta,
2. umie dobrać narzędzia public relations,
3. umie zaplanować i przeprowadzić kampanię PR,
4. umie ocenić kampanie PR.
INNE KOMPETENCJE
1. rozumie na czym polega działalność specjalisty public relations,
2. rozumie jak dobierać techniki PR do konkretnych sytuacji,
3. uczestniczy w dyskusji naukowo-praktycznej ze specjalistami PR,
4. nabywa doświadczenie praktyczne w działalności PR.
Kryteria oceniania
Zależne od prowadzącego:
Punktacja za projekty tematyczne
Ewentualnie także za obecność
Nieuczestniczenie w projektach skutkuje pisaniem indywidualnego testu na ocenę z zagadnień poruszanych w czasie zajęć.
Praktyki zawodowe
Nie dotyczy
Literatura
Zależnie od tematyki; podana przez prowadzących.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: