Podstawy komunikacji marketingowej 2700-L-DM-D3PKM-PRM
Wykład obejmuje:
zagadnienia strategii komunikacji marketingowej, funkcje, narzędzia, kanały komunikacji, najnowsze trendy w marketingu związane z transformacją cyfrową.
Komunikacja marketingowa, w tym zintegrowana komunikacja marketingowa omawiane jest w kontekście:
• strategii (marka i jej pozycjonowanie, analiza otoczenia) ze szczególnym naciskiem na rolę mediów
• efektywności
• celów społecznych i biznesowych.
Wykład łączy ujęcie teoretyczne z odniesieniami do praktyki i studiów przypadku.
Rodzaj przedmiotu
Tryb prowadzenia
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Student posiada wiedzę na temat podstawowych mechanizmów współczesnej komunikacji marketingowej, portafi operować pojęciem marki,reklamy oraz składowych marketing mix i aplikować je do obserwowanych zjawisk rynkowych. Student potrafi krytycznie przedstawić podstawowe uwarunkowania społeczne, ekonomiczne, psychologiczne komunikacji marketingowej, uzasadnić wpływy marketingu na zjawisko konumpcji oraz omówić je naprzykładach.
Kryteria oceniania
Egzamin pisemny oraz projekty grupowe
Praktyki zawodowe
brak
Literatura
J. Wiktor, Komunikacja marketingowa. Modele, struktury, formy przekazu, PWN, 2013
Ph. Kotler, K.L. Keller, Marketing, Rebis, 2012
A.J. Kukuła (red.), Współczesne uwarunkowania promocji i reklamy, Difin, 2013
Artykuły prasy branżowej oraz zagraniczna literatura marketingowa z czasopism naukowych
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: